Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Morn folkens ^^! Jeg står mellom a64 3400+ @ 754 og a64 3500+ @ 939 i den nye PCen min, men jeg er usikker på om 939 er verdt de ekstra pengene. Det er tydelig at winchester (939) overklokker som bare fy, men er det så stor forskjell mellom den og en 754-CPU?

 

Takker på forhånd for hjelp :)!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du vinner på ved socket 939 er dual-channel ram... Ellers så er det ikke noe spesielt med dette... Det du KAN gjøre er følgende:

- Kjøp s754 og en cpu med 1 mb cache (det jevner ut forskjellen på rammen)

- Vente til Nforce4 kommer ut, og kjøpe deg s939 da med SLI løsning på 2 fine skjermkort...

 

men jeg ville gått for s754. Og kanskje kjøpt en a64 3400+ mobile@2,2 ghz og 1mb cache. Skal selv ha en slik en, og de klokker godt, hvis du vil det. Den ligger på ca 2300 med frakt.

 

Slik som jeg ser det i dag, så er s939 for dyrt i forhold til ytelse, men 939 har ytelse så det holder. Du blir nok fornøyd uansett:D

Lenke til kommentar
Det du vinner på ved socket 939 er dual-channel ram... Ellers så er det ikke noe spesielt med dette... Det du KAN gjøre er følgende:

- Kjøp s754 og en cpu med 1 mb cache (det jevner ut forskjellen på rammen)

- Vente til Nforce4 kommer ut, og kjøpe deg s939 da med SLI løsning på 2 fine skjermkort...

 

men jeg ville gått for s754. Og kanskje kjøpt en a64 3400+ mobile@2,2 ghz og 1mb cache. Skal selv ha en slik en, og de klokker godt, hvis du vil det. Den ligger på ca 2300 med frakt.

 

Slik som jeg ser det i dag, så er s939 for dyrt i forhold til ytelse, men 939 har ytelse så det holder. Du blir nok fornøyd uansett:D

Takk for infoen, var til stor hjelp ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...