Gå til innhold

Tørre vitser, noen?


simeik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden flere drar opp denne med Ketchup samt nå bytter ut med Sennep så må jeg bare forklare :).

 

Altså dobbelt meningen går Totalt bort på Norsk da også blir poenget med Sennep helt meningsløst.

 

Poenget ER at når Tomaten blir Skviset på slutten er det på Engelsk bare - Hey Catchup! ... altså "Kom igjen da" på Norsk (altså meningsløst) MEN på engelsk blir dette et ordspill!, sååå frustrenendet at så mange missfortår HELE vitsen hehe.

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt vi fikk oppklart det!

 

De som la ut postene med denne vitsen (igjen) har nå slettet innleggene ser det ut til, så jeg tar poengelt ditt med poengløsheten nå.... Men når jeg skrev dette svaret var det med andre ord ikke poengløst eller ut i fra luften... Noe som i grunnen kommer frem i innlegget mitt også...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Menigsløs:

Så var det mannen som falt utfor et stup, men det gjorde ingenting fordi onkelen hadde sett en gul kiosk.

 

Usakelig:

Alle Barna fikk nye gardiner til jul, bortsett fra Bill.. Han gravde ned frukt i hagen ^^.

 

Knusktørr:

Så var det en mann som sto ved et lite vann i skogen og fisket, så kom oppsynsmannen, mannen som fisket slengte fra seg fiskestanga å satt av sted i en forykende fart, og oppsynsmannen etter, de løp et stykke til før oppsynsmannen nådde tak i mannen og spurte: "har du ikke fiskekort?" Joda, svarte mannen. "javel, men hvorfor løper du da?" spurte oppsynsmannen. Er det ikke låv og løpeda? svarte mannen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det tørreste må være navnet på buss-selskapet Kolumbus. Æsj... misbruke navnet til Columbus fordi det slutter på bus, eller kanskje det har noe med å gjøre at de reiser langt og vidt rundt.

 

På Visjon Norge har de et program som heter "Adam og Eva-lusjonen". Da dette ordspillet gikk opp for meg, ble jeg nesten grønn i ansiktet noen minutter fordi det var så skrikende tørt.

 

Og så er det alle q-vitsene. Q-Jon (kujon), Q-melk (kumelk), Q-free (køfri). Men det har kanskje blitt tatt opp tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...