TCi Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Og min er bare 1024x768 uten noen som helst AA eller AF... EDIT: Alt på fullt såklart.. Radeon 9800 pro. Endret 4. november 2004 av TCi
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg kjører alt på ultra high jeg også..
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Dessuten er det slik det ser ut inni hangarskipet, med allt på fullt!
chil Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Jeg kjører alt på ultra high jeg også.. hva smiler du for? du har jo også noe galt? grafikken din er kanskje litt bedre en min men fortsatt noe veldig galt!
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg kjører alt på ultra high jeg også.. hva smiler du for? du har jo også noe galt? grafikken din er kanskje litt bedre en min men fortsatt noe veldig galt! Har du spist nåe du ikke har tålt, eller?
avtrekkeren Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Chil: Hører det er tilbud på kontaktlinser... Seriøst, om du ikke ser forskjell på det du posta og det Vultur posta, så trenger du seriøst briller.
Bloody Mess Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg kjører alt på ultra high jeg også.. hva smiler du for? du har jo også noe galt? grafikken din er kanskje litt bedre en min men fortsatt noe veldig galt! Haha, hva faen har du røyka?
chil Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Chil: Hører det er tilbud på kontaktlinser... Seriøst, om du ikke ser forskjell på det du posta og det Vultur posta, så trenger du seriøst briller. ja sier han har hakket bedre, men det er fortsatt ikke på langt nær like som TCI har det.
TCi Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Grunner er vel ganske enkel å se, Vultur Gryphus sine bilder er ikke like skarpe fordi han bruker AA og AF i lag. Pga. at jeg ikke bruker dette så kan bildet mitt virke noe skarpere.
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Nei, det kan hende det! For de virkelige eyecandy greiene kommer senere i spillet! Hangarskipet er på en måte bare en forsmak.. Har desverre ikke screenshots fra senere i spillet...
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Grunner er vel ganske enkel å se, Vultur Gryphus sine bilder er ikke like skarpe fordi han bruker AA og AF i lag. Pga. at jeg ikke bruker dette så kan bildet mitt virke noe skarpere. Yes! Bingo!
chil Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Jeg kjører alt på ultra high jeg også.. hva smiler du for? du har jo også noe galt? grafikken din er kanskje litt bedre en min men fortsatt noe veldig galt! Haha, hva faen har du røyka? hva er ditt problem? steike! stikk! jeg prøver bare finne ut hva som er galt, så mente jeg at han hadde samme problem som meg. Ikke noe annet
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Vel.. Jeg bruker ikke AA og AF i gameplay, men satte det på for å ta noen fete screenshots, men det falt visst ikke i smak hos enkelte!!
Bloody Mess Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 AA - Antialiasing fjerner skarpe KANTER, reduserer ikke skarphet i bilde. AF - Anisotropic filtering gjør textures skarpere. Å bruke disse i lag lager ikke et uskarpt bilde, skal ihvertfall ikke gjøre det i teorien.
bertil_low Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Hvordan tar jeg screenshots? hva skal jeg trykke på,her må det inn med tesje.
TCi Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 AA - Antialiasing fjerner skarpe KANTER, reduserer ikke skarphet i bilde.AF - Anisotropic filtering gjør textures skarpere. Å bruke disse i lag lager ikke et uskarpt bilde, skal ihvertfall ikke gjøre det i teorien. Jo mener at det kan det, men kan ta et bilde med AA og AF nå for å ta en sjekk. Give me a minute..
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg kjører alt på ultra high jeg også.. hva smiler du for? du har jo også noe galt? grafikken din er kanskje litt bedre en min men fortsatt noe veldig galt! Haha, hva faen har du røyka? hva er ditt problem? steike! stikk! jeg prøver bare finne ut hva som er galt, så mente jeg at han hadde samme problem som meg. Ikke noe annet Nåh tror ikke vi har samme problem.. Tror nok at det er ditt problem alene!
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Hvordan tar jeg screenshots? hva skal jeg trykke på,her må det inn med tesje. F12
Bloody Mess Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 hva er ditt problem? steike! stikk! jeg prøver bare finne ut hva som er galt, så mente jeg at han hadde samme problem som meg. Ikke noe annet Du har et problem, ikke han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå