jocke Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 http://www.krf.no/landsmote2003/dokumenter/arsmelding.asp Fikk meg en liten latter når jeg så den. Er tilogmed værre en "Untitled Document" :o)
cheeplix Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Haha. n00bs!!11 skifte tittel på siden kanskje? OT: Hva gjør du på krf sine sider? Uff
jocke Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 OT: Hva gjør du på krf sine sider? Uff 1. Det er ikke nødvendig å skrive "OT" i OffTopic-forumet? 2. Jeg var ikke der selv, fikk linken av en venn over msn.
Ernie Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Nei de bruker GoLive OG Frontpage <meta name="generator" content="Microsoft FrontPage 4.0"> <title>Welcome to Adobe GoLive 6</title>
phax Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 ehe, morsom tabbe det der ja! men fytti fy for en tunglest side! dette vises som en linje på min skjerm: Det ble ikke produsert ny informasjonsbrosjyre eller nye plakater i 2002. Man benyttet materiellet som ble produsert til valgkampen 2001 og restene av materiellet som ble produsert i 2000. Til landsmøtet 2002 ble imidlertid det 70 sider lange innføringsheftet "Du og KrFU" er jo som og se på en tenniskamp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå