Gå til innhold

neste års mopedregler.


mutamata

Anbefalte innlegg

hva skjer egentlig med mopedreglene neste år..

har lest ett sted at det er lov til å sitte to på den og noen steder at det ikke er lov..

 

noen som vet hvordan mopedreglene blir?

 

 

og en ting til..

på mopedførerbeviset mitt så står det følgende :

 

jeg erklærer at jeg ikke har fått kjøreforbud for traktor/motorredskap eller sperrefrist for kjøring med moped

 

hva betyr det? betyr det at jeg kan kjøre traktor?...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva skjer egentlig med mopedreglene neste år..

har lest ett sted at det er lov til å sitte to på den og noen steder at det ikke er lov..

 

noen som vet hvordan mopedreglene blir?

 

 

og en ting til..

på mopedførerbeviset mitt så står det følgende :

 

jeg erklærer at jeg ikke har fått kjøreforbud for traktor/motorredskap eller sperrefrist for kjøring med moped

 

hva betyr det? betyr det at jeg kan kjøre traktor?...

Dette er noe du skal ha skrevet under på, og før du skriver under på det, er det jo lurt å vite hva du skriver under på.

Men, det betyr at du ikke har gjord noe galt (f.eks. kjørt moped, før du har fått mopedførerbevis).

Lenke til kommentar
Dette med to på mopeden er en ondsinnet spøk. Er ikke tillatt, og kommer ikke til å bli det heller.

Vel, du beveger deg på sånn mellomtykk is, Statens Vegvesen sendte faktisk ut et høringsbrev til stortingen, om bedret opplæring, hevet pris og mulighet for to på en moped, da de fleste nyere mopeder er konstruert for det.

Lenke til kommentar
Dette med to på mopeden er en ondsinnet spøk. Er ikke tillatt, og kommer ikke til å bli det heller.

Vel, du beveger deg på sånn mellomtykk is, Statens Vegvesen sendte faktisk ut et høringsbrev til stortingen, om bedret opplæring, hevet pris og mulighet for to på en moped, da de fleste nyere mopeder er konstruert for det.

det var noe sånt jeg mente å..

 

leste litt på en kjøreskole side og så at det skulle gå ann etter nyttår. og så litt på statensvegvesens sin side og så ikke noe om det..

derfor jeg spørte her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...