Gå til innhold

Half Life 2 Collectors Edition, Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hadde satt meg opp på liste om å få email om Collectors Edition på dvdon.com, men når jeg sjekka sida selv i dag var det utsolgt, noen som vet av andre butikker/webshops som kommer til å ta inn Collectors Edtition? Eller andre norske/europesike webshops som selger de nyeste spillene.

Jeg har sjekka på play.com, de har ikke collectors edition på sine sider. (i hvertfall ikke noen plass jeg var i stand til å finne det)

EDIT:

Fordi dette har blitt spurt om så mange ganger i tråden putter jeg det her i første posten.

------------------------

Innhold i Collectors Edition:

• Half-Life 2
  • CounterStrike:Source
  • Half-Life: Source (HL1 for Source-Engine)
  • Half-Life 2 Prima strategiguide
  • Half-Life 2 t-skjorte

http://gamer.no/art.php?artikkelid=11116

Endret av Dipso
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fant ikke collectors edition der jeg... ? :cry:

EDIT: ok... fant det til slutt. Klønete og treig side, tok jo et minutt å få opp menyen på sida der... :roll:

EDIT2: UTSOLGT!!!

Noen flere som har noen forslag?

Endret av Dipso
Skrevet (endret)

Er jo utsolgt overalt, noen som finner noen europeiske sites da? gidder ikke få det shippa fra USA.

GRRRRR! alle svenske butikker vil jo ha svenskt personnummer før jeg får bestillt!!! :mad:

Endret av Dipso
Skrevet

www.cdon.com

www.playx.no

www.gamezone.no

www.komplett.no

Eller så kan du forhåndsbestille hos Ebgames,Spaceworld da får du Halo 2 t-skjorte i tillegg

Skrevet
www.cdon.com

www.playx.no

www.gamezone.no

www.komplett.no

Eller så kan du forhåndsbestille hos Ebgames,Spaceworld da får du Halo 2 t-skjorte i tillegg

Ingen av disse fører collectors edition :/

Skrevet
Hvorfor ikke bare stikke innom Spaceworld ,El-Kjøp eller de mange andre butikkene som tar inn Collector's Edition?

Hm.. viste ikke at de tok inn CE :hmm: får vell prøve det da :)

Skrevet

Jeg har alt forhondsbestilt HL2 på El-kjøp, men jeg glemte jo seff å si collectors edition... Eller å spørre om pris. Om jeg skal ha CE eller ikke kommer nok ann på prisen, gir ikke mer enn 200 ekstra for CE enn for vanlig. Må nok stikke innom å spørre!

Skrevet
Jeg har alt forhondsbestilt HL2 på El-kjøp, men jeg glemte jo seff å si collectors edition... Eller å spørre om pris. Om jeg skal ha CE eller ikke kommer nok ann på prisen, gir ikke mer enn 200 ekstra for CE enn for vanlig. Må nok stikke innom å spørre!

Da jeg var innom El-Kjøp forrige uke så sa de at de regnet med at de ville bestille en god del kopier av både standard og collector's ed. Så jeg bestillte ikke en spesiellt for meg.. Skulle egentlig innom i dag og dobbelsjekk om de virkelig sa at de ville komme samtidig, men skal sjekke på onsdag istedet.

Skrevet

Da jeg var innom El-Kjøp forrige uke så sa de at de regnet med at de ville bestille en god del kopier av både standard og collector's ed. Så jeg bestillte ikke en spesiellt for meg.. Skulle egentlig innom i dag og dobbelsjekk om de virkelig sa at de ville komme samtidig, men skal sjekke på onsdag istedet.

Høres lovende ut, skal innom imorgen etter skolen og snakke med dem, forhåpentligvis får jeg litt info om pris o.l. *Glede seg mer og mer for hver dag som går*

Skrevet (endret)
øh! fører ikke cdon collectors edition  :nei:

da kan du nok ikke lese  :thumbdown:

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=406223

ikke for å være frekk dipso, men du må ikke påstå ting du ikke veit noe om på forumene.

Da kanskje du bør lese posten min? For CDon/DVDon var UTSOLGT for CE ;)

EDIT: uansett, har sendt en mail til min lokale spaceworld butikk og de sa at de fikk inn CE og at jeg kunne legge av en.

EDIT: Jeg ble også forspurt av en av de svenske shoppene jeg kontaktet om hva de måtte gjøre for å få en mere norske-vennlig side. Så forhåpentligvis vil det snart være mulig for nordmenn å registrere seg på; www.speldirekt.com :)

Endret av Dipso
Skrevet
Oops jeg blanda Half Life 2 Collectors Edition med Halo 2 Collectors Edition :blush:

heh hadde en mistanke om det siden du skreiv det der om halo2 t-skjorte. ;)

Skrevet
www.cdon.com

www.playx.no

www.gamezone.no

www.komplett.no

Ingen av disse fører collectors edition :/

du har jo skrivi at: Ingen av disse fører collectors edition

å det er jo feil :p;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...