Heppe Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Må man ha den nyeste Expansionpacken (Hordes of the Underdark) for å spille NWN online? Min behjelpelige bror påstod man måtte ha begge expansionpackene, men dette kan vel ikke gjelde alle servere?
Zlash Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Nopp man trenger ikke det. Men uten ekspansion packen kan du ikke spille på servere som er beregnet med den osv. DvS at du får et mindre antall servere som du kan spille på, men skulle ikke by på noen store problemer
Heppe Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 (endret) Denne løser vel dette problemet ? Never Winter Night's Deluxe Edition Ekspansjonene består av Never Winter Nights, Shadow of Undrentide og Hordes of Underdark. Pris: 299,00 Billig var det også :D Endret 1. november 2004 av Heppe
Bear^ Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 De fleste servere kjører på tile sette til 1 eller flere av de 2 expansion pakkene, så selv om det ikke er påkrevd er det sterkt anbefalt. Men kjøp alt som har med NwN å gjøre, du blir ikke å angre, det er bare et kjempebra spill.
Heppe Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 har alle expansonpackene nå, og må bare si det. NWN er verdt vært eneste øre.
h00v3r Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 har alle expansonpackene nå, og må bare si det. NWN er verdt vært eneste øre. Enig der, er sinnsykt kult, og tidkrevende.
Civilix Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 NWN platinum/deluxe(DVD/CD) til 300,- er et kupp som alle som ikke har spillet burde benytte seg av, får mye for pengene
Aasgaard Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Nesten så jeg vurderer å ta frem NwN igjen, men nah.. Prøvd tre ganger, ender alltid med at jeg ikke gidder mer. Synes ærlig talt NwN var et gigantisk steg tilbake fra Baldur's Gate og Baldur's Gate II.
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Nesten så jeg vurderer å ta frem NwN igjen, men nah.. Prøvd tre ganger, ender alltid med at jeg ikke gidder mer. Synes ærlig talt NwN var et gigantisk steg tilbake fra Baldur's Gate og Baldur's Gate II. Samme her, jeg syntes ikke NWN er like personelig og varmt på en måte. Klønete sagt men jeg er 100%enig.
Civilix Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Anbefaler dere å legge det inn igjenn og prøve dere på noen moduler fra nwvalut, dere vil fort merke at det er langt mere "personlig" og "varme" moduler der ut, anbefaler spesiellt Demon som vetfall jeg synes hadde ganske mye intressang intraksjon med npc'er(bra story også, men veldig mye tenking kreves).
Aasgaard Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Anbefaler dere å legge det inn igjenn og prøve dere på noen moduler fra nwvalut, dere vil fort merke at det er langt mere "personlig" og "varme" moduler der ut, anbefaler spesiellt Demon som vetfall jeg synes hadde ganske mye intressang intraksjon med npc'er(bra story også, men veldig mye tenking kreves). Må nok prøve igjen før eller siden ja, men det er noe med "feelingen" til hele spillet. Det har delvis med 3D vs. isometrisk 2D å gjøre tror jeg. Når alt skal være modellert i 3D blir det ikke mulig med på langt nær samme detaljgrad i omgivelser som man ser i f.eks. Baldur's Gate II, hvor alt er tegnet. Slikt er med på å sette stemningen.
h00v3r Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jeg likte NWN, det var sånn at jeg sa til meg selv " Nå gidder jeg ikke spille mer, det er nok for i dag" men så bar fortsatte jeg. Du blir lit avhengig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå