Gå til innhold

Er terrorisme så farlig som mange skal ha det til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaha? All empiri tilsier at temperaturen på kloden endrer seg over tid, uansett hva mennesker gjør.

 

For øvrig ville Kyoto-avtalen ikke ha gjort noe annet enn å utsette den globale oppvarmingen med noen få år, dersom det faktisk var tilfellet at en slik global oppvarming finner sted.

 

Vist du hadde satt deg inn i saken ville du sett at tempraturen på jorden alerede er startet å øke. Det finest naturlige tempratur svinginger på jorden ja, men dei tar mykje lengre tid enn den oppvarmingen som skjer no. Etter den industrien kom er det blitt ein stor økning av co2 utslep som igjen har ført til økt drivhus effekt og økt temperatur. Vanskeligt å sei nyagtikt kva desse vil føre til, men meir ekstremt vær av den typen ein har sett i florida vil komme.

 

For øvrig ville Kyoto-avtalen ikke ha gjort noe annet enn å utsette den globale oppvarmingen med noen få år, dersom det faktisk var tilfellet at en slik global oppvarming finner sted.

 

kyoto-avtalen er ingen spesielt god avtale nei, men den er bedre enn ingen avtale. Og det at Usa velger å ikkje skrive under viser at dei ikkje tar ansvar i verden når det kjem til virkelige alvorlige saker.

Lenke til kommentar
Kerry ønsker å:"re-enter into the global Kyoto agreement", og således videreføre arbeidet ved Clinton.

Det synes jeg er fint!!! Vitner om at i det minste en av verdens mektigste menn faktisk har peiling på å vifte med armene....

 

Syns det sier mye jeg, og snart kommer Arnold, så det så... :-)

 

Fy f... for apekatter :-)

Lenke til kommentar
Vist du hadde satt deg inn i saken ville du sett at tempraturen på jorden alerede er startet å øke.

Hvis du hadde lest det jeg skriver, hadde du forstått at jeg ikke benekter dette. Temperatursvingninger er helt normalt, og har skjedd til alle tider.

 

Det finest naturlige tempratur svinginger på jorden ja, men dei tar mykje lengre tid enn den oppvarmingen som skjer no.

Kan du dokumentere dette?

 

kyoto-avtalen er ingen spesielt god avtale nei, men den er bedre enn ingen avtale.

Nei, å bruke 2 % av rike lands BNP på å utsette en eventuell global oppvarming med sju år, det er ikke bedre enn ingen avtale.

 

Og det at Usa velger å ikkje skrive under viser at dei ikkje tar ansvar i verden når det kjem til virkelige alvorlige saker.

Nei, det viser at de ikke har latt seg lure av de religiøse miljøfascistenes anti-liv-filosofi.

Lenke til kommentar
Vist du hadde satt deg inn i saken ville du sett at tempraturen på jorden alerede er startet å øke.

Hvis du hadde lest det jeg skriver, hadde du forstått at jeg ikke benekter dette. Temperatursvingninger er helt normalt, og har skjedd til alle tider.

 

Det finest naturlige tempratur svinginger på jorden ja, men dei tar mykje lengre tid enn den oppvarmingen som skjer no.

Kan du dokumentere dette?

 

kyoto-avtalen er ingen spesielt god avtale nei, men den er bedre enn ingen avtale.

Nei, å bruke 2 % av rike lands BNP på å utsette en eventuell global oppvarming med sju år, det er ikke bedre enn ingen avtale.

 

Og det at Usa velger å ikkje skrive under viser at dei ikkje tar ansvar i verden når det kjem til virkelige alvorlige saker.

Nei, det viser at de ikke har latt seg lure av de religiøse miljøfascistenes anti-liv-filosofi.

LOL! Stå på :-)

 

Viser at de bryr seg, ikke?

 

Jeg gjentar, og jenta etter meg.... Hvor tjukk i hue er det lov å bli??? ;-)

 

Ok. USA er tøffinger, ingen kan benekte det... De står på for billig drivstoff... :) Bekjemper miljøfacister...

 

Fuck them spør du meg...

Lenke til kommentar
Vist du hadde satt deg inn i saken ville du sett at tempraturen på jorden alerede er startet å øke.

Du utelukker altså at klimaendringer er en bieffekt av variasjoner i solstrålingen?

Men er det ikke bedre og ta forhåndsregler?

 

(og til det litt useriøse; du har vel sett hva som kan skje ved klimaendringer i The Day after Tomorrow :p )

Lenke til kommentar
Vist du hadde satt deg inn i saken ville du sett at tempraturen på jorden alerede er startet å øke.

Du utelukker altså at klimaendringer er en bieffekt av variasjoner i solstrålingen?

Men er det ikke bedre og ta forhåndsregler?

 

(og til det litt useriøse; du har vel sett hva som kan skje ved klimaendringer i The Day after Tomorrow :p )

De eier jo Mac Donalds og Coca Cola da....??? Ikke rart de tviler litt... Synes litt synd på dem jeg... Er jo ikke så mange der borte som faktisk vet hva de driver med.... Foruten billig bensin, som selvsagt er svært viktig, Coca Cola og hamburgere...

 

Klimaendringer??? LOL :-) I en hamburger??? La oss nå holde oss til hva som betyr noget... Jeg mener, virkelig....

Lenke til kommentar
De eier jo Mac Donalds og Coca Cola da....??? Ikke rart de tviler litt... Synes litt synd på dem jeg... Er jo ikke så mange der borte som faktisk vet hva de driver med.... Foruten billig bensin, som selvsagt er svært viktig, Coca Cola og hamburgere...

 

Klimaendringer??? LOL :-) I en hamburger??? La oss nå holde oss til hva som betyr noget... Jeg mener, virkelig....

Dette er jo fullstendig ute av sammenheng.

 

Er jo ikke så mange der borte som faktisk vet hva de driver med....

Og vi her i Norge er helt fri fra dette syndromet?

Lenke til kommentar
De eier jo Mac Donalds og Coca Cola da....??? Ikke rart de tviler litt... Synes litt synd på dem jeg... Er jo ikke så mange der borte som faktisk vet hva de driver med.... Foruten billig bensin, som selvsagt er svært viktig, Coca Cola og hamburgere...

 

Klimaendringer??? LOL :-) I en hamburger??? La oss nå holde oss til hva som betyr noget... Jeg mener, virkelig....

Dette er jo fullstendig ute av sammenheng.

 

Er jo ikke så mange der borte som faktisk vet hva de driver med....

Og vi her i Norge er helt fri fra dette syndromet?

Selvsagt er vi ikke det....

 

Noen tror på det, andre ikke.... Vi meler vår egen kake som de gjør...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...