ThaKladd Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Yepp, DSJ 3 er ute(ikke beta) - sjekk ut www.mediamond.fi har venta på det lenge, så i dag kom den endelig lasta ned og registrerte...
erre Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Bra er det ikke. Null spillefølelse sammenlignet med deluxe ski jump 2001.
ThaKladd Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 null er å overdrive, for det er jo en god del spillefølelse - men det er også noe man må tilpasse seg. det er jo temmelig likt, og det går ann å bruke samme kameravingelen som på toeren... men grafikken er annerledes, og det gjør noe med følelsen også.... 2eren var så enkel og bra... treeren er litt tyngre... noe som kanskje trekker ned?
erre Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Overdrev nok litt ja :!: Men venner seg nok til de etter hvert
ttt Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 håper at dei har klart å behalde den same gode følelsen som det var i dei tidlegare spela.
MemorY Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 bruttern er hopper og mener det ikke er så dumt. han er jo skeiv å greier men får faen ikke denna betalinga til å funke
Bear^ Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 DSJ er den perfekte tingen å ha på maskinen når du kjeder deg. Laster den ned nå, er bare rå å ha på f.eks LAN og du er lei av alt. En liten stund med DSJ og du er tilbake i form igjen
MemorY Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Hvordan får jeg "classic cam?" Tror det er på f2. Alle de andre kamravinklene er på f1-f10.
Stream Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Noen som vet om man må ha ny lisens til den nye versjonen, eller om den gamle fungerer? Regner vel egentlig med at man må ha ny, men det står ingenting om det på mediamond sine sider etter det jeg kan se...
MemorY Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Noen som vet om man må ha ny lisens til den nye versjonen, eller om den gamle fungerer? Regner vel egentlig med at man må ha ny, men det står ingenting om det på mediamond sine sider etter det jeg kan se... Man må ha ny.
MemorY Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 noen som har funnet ut åssen man ikke ser på computer hopperne??? litt av poenget er lissom å ha mange motstandere spør du meg, og litt kjipt å sitte å se på 30 dataspill hoppere...!
AvIOn Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Dette var jo ett kjempemorsomt spill, men jeg klarer ikke å finne ut hva som skal til for å hoppe langt... har bare demoen med norway og finland... Men jeg lander jo rett over kulen jeg... Det jeg har prøvd er jo å gå gradvis over til v-stillings, i forskjellig tempo, og ikke v-stil i det hele ta.. Men jeg trenger noen tips:D
Mr.Wildside Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 DSJ3 var noget mer komplisert enn 2.10 ja, men jeg begynner da å få et visst tak på det. Sliter litt med satsen på hoppkanten til tider, den har det med å komme for fort. Håper på en save-funksjon i neste oppdatering samt muligheten til å ikke se alle computerhopperne. Uansett så syns jeg DSJ3 er en verdig oppfølger.
ThaKladd Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 AvIOn: Ikke vær redd til å gå litt for laangt ned i flytestilling. Du må liksom presse på nedover. lønner seg å gå fort i flytestilling(hvis du trykker f2 - så slik at ansiktet er kanske 5-10 grader i vinkel?), og når du er over kuler må man skifte litt tror jeg(en forskjell fra forgjengeren). satsen med begge knappene har mye å si. Lengre bakkene - viktigere med flytestilling, korte bakker, ikke så viktig. pass på at vinden er motvind så flyr du bedre. motvind i 3,5 er vel det beste.... men det har mye med feeling å gjøre. øvelse gjør mester i spillet - for etterhvert merker du når du må presse litt ekstra og føle vinden lissom... morro er det..
Tåkelys Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Har klart 308.10m i Slovenia Sykt artig å hoppe så langt
MemorY Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Har klart 308.10m i Slovenia Sykt artig å hoppe så langt Det er gøy det... Har er noen festelige hopp her: BTW: filene må legges i userfiles/replays.. HER_VAR_THE_TOUCH_AND_GO.rpl Endret 9. november 2004 av rkg1000
MemorY Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Siden det bare går ann å ha en fil med i hvert innlegg blir det noen poster her av meg 305m med fall da 305_m_1fall.rpl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå