Gå til innhold

[GTA]Ny og herlig opplevelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok meg en tur utenfor byen ikveld, bort fra alle lys og biler, ut på landet og "fjellet", må bare si at det var helt vanvittig rått! Bare kjøre der og beundre landskap og slappe av :cool: tror jeg holdt på i rundt 1 time, og det er bare rundt san andreas området!

Lenge siden jeg har hatt en slik opplevele i et spill. Grafikken er også bedre utenfor byene :w00t:

måtte bare dele min erfaring. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tror jeg holdt på i rundt 1 time, og det er bare rundt san andreas området!

Du mener vel ikke Los Santos? Ettersom San Andreas er hele staten du befinner deg i, så er det vel Los Santos. Men ja, det er vanvittig kult å kjøre rundt i fjellene, hvertfall å crosse med BMX, hoppe utenfor stup o.l. :love:

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Helt enig! Det er sinnssykt digg å bare cruise rundt på motorsykkel ute på landet! :yes:

Fant også ut en dritkul ting å gjøre i går: Basehopping fra Mount Chilliad! :w00t:

Skrevet
Helt enig! Det er sinnssykt digg å bare cruise rundt på motorsykkel ute på landet! :yes:

Fant også ut en dritkul ting å gjøre i går: Basehopping fra Mount Chilliad! :w00t:

skal prøve det ut fo sho! :w00t:

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Hvis du finner den høyeste skyskraperen i Los Santos, så er det mulig å gå inn der. Da kommer du automatisk helt opp på toppen av bygningen, og der finner du en fallskjerm. Da kan du bare kjøre opp til toppen av Mt. Chiliad og starte moroa!

Det er en slags utkikksplattform oppe på toppen der som er fin å hoppe i fra. ;)

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet
og hvor er Mt Chiliad ?

Her:

Skrevet (endret)

en ting som er kjipt er at fallskjermen blir borte når du har brukt den og den dukker ikke opp igjen på bygningen :wallbash:

må man restarte spillet eller dø for at den skal komme fram igjen ?

Endret av 2mass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...