asad Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Tok meg en tur utenfor byen ikveld, bort fra alle lys og biler, ut på landet og "fjellet", må bare si at det var helt vanvittig rått! Bare kjøre der og beundre landskap og slappe av tror jeg holdt på i rundt 1 time, og det er bare rundt san andreas området! Lenge siden jeg har hatt en slik opplevele i et spill. Grafikken er også bedre utenfor byene måtte bare dele min erfaring. hehe
Vrengtpolvott Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 tror jeg holdt på i rundt 1 time, og det er bare rundt san andreas området! Du mener vel ikke Los Santos? Ettersom San Andreas er hele staten du befinner deg i, så er det vel Los Santos. Men ja, det er vanvittig kult å kjøre rundt i fjellene, hvertfall å crosse med BMX, hoppe utenfor stup o.l.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Helt enig! Det er sinnssykt digg å bare cruise rundt på motorsykkel ute på landet! Fant også ut en dritkul ting å gjøre i går: Basehopping fra Mount Chilliad!
asad Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Helt enig! Det er sinnssykt digg å bare cruise rundt på motorsykkel ute på landet! Fant også ut en dritkul ting å gjøre i går: Basehopping fra Mount Chilliad! skal prøve det ut fo sho!
Artistic.Hipster Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Helt enig! Det er sinnssykt digg å bare cruise rundt på motorsykkel ute på landet! Fant også ut en dritkul ting å gjøre i går: Basehopping fra Mount Chilliad! Hvordan? Tell me, tell me
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Hvis du finner den høyeste skyskraperen i Los Santos, så er det mulig å gå inn der. Da kommer du automatisk helt opp på toppen av bygningen, og der finner du en fallskjerm. Da kan du bare kjøre opp til toppen av Mt. Chiliad og starte moroa! Det er en slags utkikksplattform oppe på toppen der som er fin å hoppe i fra.
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) du kan vel hoppe fra skyskraperen og? og hvor er Mt Chiliad ? Endret 31. oktober 2004 av 2mass
halvardm Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Ja, det er sikkert det der er ment til, men det går ann å bruke den til andre ting og..
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 og hvor er Mt Chiliad ? Her:
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 ahaa.. takk .... men jeg må vel komme meg langt ut i spillet før jeg kan prøve det :'(
asad Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Dritgøy å crosse med en Sanchez! sanchez?
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) en ting som er kjipt er at fallskjermen blir borte når du har brukt den og den dukker ikke opp igjen på bygningen må man restarte spillet eller dø for at den skal komme fram igjen ? Endret 31. oktober 2004 av 2mass
h00v3r Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Går det ann å få kjøretøy oppe på beggningen, eller er det umulig?
Vrengtpolvott Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Det gikk hvertfall på GTA : Vice City
Christopher* Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hva er oppå det store fjellet da uten om og kunne hoppe i fallskjerm da er det noen butikker ellr nå no sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå