Gå til innhold

Intellise Explorer 3.0a (Pris?)Mou

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 stk Intellise Explorer 3.0a og skal selge den ene.

Hørt at disse blir regnet som verdens beste gaming mus'er, og at de også ikke finnes å få kjøpt lenger. Mange gamere har slitt ut eller ødelagt, eller bare ønsker seg en sånn en...

Det jeg lurer på er hvor mye jeg burde ta for denne ?

Hørt om folk som har solgt den for 7-800 kr, men er det kanskje noen her som vil kjøpe den av meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man skal være _heldig_ hvis man i det hele tatt finner en Intelli 3.0 mus hos en forhandler om dagen, den er ikke i produksjon og de fleste steder har blitt utsolgt :cry:

www.maxfps.se har noen få igjen men der må du kjøpe musematte med og da er du oppe i 700 kr + frakt for å få tak i den musen.. det er det eneste stedet jeg har funnet som selger den enda :mad:

Skrevet

Det er jo forståelig at folk betaler opp i mot 600 kroner for den musa, siden det er en av de mest optimale gaming musene.

Folk betaler 1000 kroner for et GeForce4 Titanium kort siden det er det beste CS kortet.

Derfor er kan man ta mye for den musa. Defor jeg kjøpte en ekstra når de gikk ut av produksjon i tilfelle det skulle skje noe med den gamle.

Skrevet
Folk betaler 1000 kroner for et GeForce4 Titanium kort siden det er det beste CS kortet.

Si meg hvor det er, så skal jeg selge det med en gang. Skulle gjerne byttet ut det kortet ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...