Gå til innhold

lord of the rings the third age


chod

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

har kjøpt det til min gamecube og synes at hele spillet er genialt. man må først spille gjennom et kapittel for så å spille alle de store kampene i det kapitlet som ond. og da du har comleted et kapittel som ond får du noe armor til en av personene dine. et av årets absolutte høydepunkter dette spillet

Lenke til kommentar
et av årets absolutte høydepunkter dette spillet

Her bruker du store ord, ihvertfall med tanke på at spill som HALO2 og Half-life 2 kommer ut i disse dager :D

Ikke alle som liker skyte spill. Og personlig kommer jeg ikke til og prøve de spillene så mye, syns ikke Halo var no stili.

lord of the rings the third age ser ganske tøft ut vurdere og kjøpe det. Kan man ikke spille det Co-op 2stykker?

Endret av santaclaw
Lenke til kommentar
er dette rolle spill eller hack and slash(som de andre lotr spilla)

har hørt at det bare skal være en sugen kopi av ff spillene

Battles fungerer vist som i ATB som FF, men tviler på at det skal være ganske så sugen :p

 

Jeg tror også dette spillet blir/er ganske så bra, og er nok en av årets store spillopplevelser. Seff for folk som sverger ene og alene til FPS og får utløsning av å se på screens fra HL2 og Halo2 :p

Lenke til kommentar
lord of the rings the third age er et wanebee final fantasy spill som er designet for den "store massen" ikke for oss andre som har spilt mye rpg med det så blir det for overfladisk.

Men grafikken var pen da :thumbup:

wannabe final fantasy? haha. at battle systemet er en ff-kopi gjør ikke hele spillet til en FF-klone. Og at det er en sugen FF-kopi er noe slike FF-folk som aldri har sett annet et fibal fantasy sier for at de ikke tåler å si et eneste spill som bruker samme battle-system :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har kjøpt spillet, og må berre sei ein ting. FANTASTISK GRAFIKK. Kamp systemet e bra. Eg har komt inn i moria har ikkje fått begynnt skikkeleg i gang med det. Men dvergen min tar 600+ i skade på vanlig attack, og dei andre charsa mine tar sånn 500 med spirit attack :D

Lenke til kommentar
lord of the rings the third age er et wanebee final fantasy spill som er designet for den "store massen" ikke for oss andre som har spilt mye rpg med det så blir det for overfladisk.

Men grafikken var pen da  :thumbup:

wannabe final fantasy? haha. at battle systemet er en ff-kopi gjør ikke hele spillet til en FF-klone. Og at det er en sugen FF-kopi er noe slike FF-folk som aldri har sett annet et fibal fantasy sier for at de ikke tåler å si et eneste spill som bruker samme battle-system :thumbdown:

Du må passe på før du sier ting om folk, fordi jeg ser meg selv som over normal når det gjelder rpg spill siden jeg har runna disse:

(psst ble litt skremt når jeg så min egen liste da)

 

Baldur's Gate II: Shadows of Amn

Baldur's Gate

Fallout

Neverwinter Nights

Fallout 2

Baldur's Gate II: Throne of Bhaal

Icewind Dale II

Star Wars: Knights of the Old Republic

The Bard's Tale

Chrono Trigger

Golden Sun

Final Fantasy 6

Final Fantasy 7

Final Fantasy 8

Final Fantasy 9

Final Fantasy 10

Final Fantasy 10-2

Alundra

Breath of Fire

 

Dessuten runna jeg lord of the rings the third age i går, spillet var ok men som jeg sa: et "wannabe final fantasy spill"

Lenke til kommentar
Redflame....

 

Så ikke Min favoritt der ...

 

Nemelig Diablo2

Hmm alle de RPG spillene men ikke Diablo2 (Det er et rpg spill ikke sant ) :blush:

Chris, så vidt jeg vet så er dette et spill hvor du "ikke styrer kampene selv". Tenkte bare på deg og KOTOR. ;):p

hehe, skjønner jeg godt, har jo laget ganske masse oppstyr ;)

 

Men digger diablo2 LOD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...