Gå til innhold

noen som kan si om dette vil virke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser kompatibel og bra ut den der.

 

Det eneste jeg kan påpeke er at skjermkortet ikke duger til å kjøre krevende spill i skjermens grunnoppløsning. Grafikkbrikken (GPU'en) på skjermkortet er alt for svak, og det er unødvendig mye minne på det kortet i forhold til den svake GPU'en. Prisen på 1350kr synes jeg også var alt for høy i forhold til ytelsen på det kortet.

 

Du sier ikke noe om budsjettet ditt så jeg tillater meg å foreslå et litt dyrere kort: Geforce 6800LE til ca 1900kr. Det er en del folk som har klart å modde det opp fra 8 pipelines til 16 og dermed fått ytelse på nivå med skjermkort til 3-4000kr. Selv om om du ikke klarer det så er det fortsatt et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Siden du handler på Netshop får du ikke 6800/agp i aktuell prisklasse.

Da blir det 9600XT/1500 eller 9800Pro/1800 ,ville valgt 9800Pro til ditt bruk

Er du fortrolig med OS og sata-disk velger du sata-versjon, ellers ikke (lik ytelse).

Netshop har en demo Nec 1760 sølv/kvit til samme pris som Samsung 710 , den ser ut til å være fri for pikselfeil og selges med full garanti .

Men for all del ikke velg de høytalerne , du får forrige modell I-Trigue på Elkjøp for sjuhundre , de er i en helt annen klasse .

Kabinettet du har valgt kommer du helt sikkert til å bli fornøyd med.

Endret av 1955
Lenke til kommentar

Jeg synes 1495kr er for mye for et Radeon 9600XT. Den prisen jo jo på nivå med det man syntes var en ok pris for et helt år siden. I dag finens det _mye_ kraftigere skjermkort i ca samme prisklasse. F.eks Geforce 6800LE som er ukens tilbud på komplett til 1995kr. eller et Radeon 9800Pro til rundt 1700kr. Noe lavere enn det villeg jeg ikke gått fordi det er et kjempefall i ytelse til de kortene som er bare noen hundrelapper billigere.

 

Ellers ser det veldig bra ut. Jeg tror den CPU'en der er veldig overklokkingsvennlig så det er absolutt et godt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...