lceman™ Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Så var det meg og et C&C spill igjen da... Har et lite problem når jeg prøver å registrere meg som Online bruker av Generals, jeg får alltid beskjed om at jeg har feil passord, noen som vet noe om hva dette kan skyldes? All hjelp mottas med glede
SkyMarshall Arts Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Du regger mailen din og medfølgende passord, også funker det aldri? Det var merkelig - jeg har aldri hatt noe problem med det. Du har kjøpt det med key regner jeg med? - så det ikke er no haXx? For EA er rimelig gode på å holde online spillene kun for kjøpere. Har du skrevet passordet riktig a? Det skiller mellom store og små bokstaver. Det skal jo bare være rett frem enkelt det der. Så jeg har ingen andre tips. Kan jo maile EA da og få de til å fikse det for deg.
lceman™ Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Skrevet 30. oktober 2004 Hvilket passord er det som er riktig? Har kjøpt Key ja
HenL Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Kan jo maile EA da og få de til å fikse det for deg. AHAHAHAHAHAHAHAHA, den var god
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 I know!!! Neimen seriøst IceDude. Du skal regge mailen for så å logge deg på med det passordet du valgte. Det er ikkeno hokuspokus. Så om det ikke funker gjør enten du noe feil, ellers så bøgger C&C. Uanset, du kan jo spørre EA da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå