since91 Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Har kommet til ei map hvor jeg hopper ned i ein slags kjeller, det er dører der, men de er stengte. Når jeg presser tab står det: Go to last working cargo elevator Noen som vet hva jeg skal gjøre?
Elensar Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Forklar litt bedre, så kan eg kanskje hjelpe deg. Kva heiter brettet?
Deadringer Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 har samma problem jeg også! alle dørene der nede er stengt, og det står level 2 og level 3 og slikt på noen av veggene. noen som veit? det er på archives stedet, hvor man skyter hull i den store blå lysende saken og hopper ned i. hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg tar screenshots på far cry, kan jeg ta bilde av det og vise dere
TCi Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Anbefaler at du endrer emnetittelen til en mer beskrivende tittel, ellers blir den helt sikkert stengt.
Elensar Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 har samma problem jeg også! alle dørene der nede er stengt, og det står level 2 og level 3 og slikt på noen av veggene. noen som veit? det er på archives stedet, hvor man skyter hull i den store blå lysende saken og hopper ned i. hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg tar screenshots på far cry, kan jeg ta bilde av det og vise dere mhm, det er nokre kassar nede i det hålet. Dei må du flytte på for å komme ned under det golvet som er der. eller er eg heilt vekke no?
since91 Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Skrevet 30. oktober 2004 stemmer, såg det nå. Takk for hjelpen
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Brudd på tre-ords-regelen, samt lite beskrivende emnetittel. "Sliter litt med [det du sliter med]" hadde vært en bedre tittel. Stenges.
Anbefalte innlegg