Dʋgɢtung Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Før du kjører vekk fra hjemmet ditt, bør du ta med et gang-medlem som kan hjelpe deg. Trykk D-Pad Opp når du står foran han. Når du ankommer stedet hvor du skal drepe gangsterene, bør du prøve å kjøre over mesteparten før du går ut av bilen. Klarte det på andre forsøk jeg! Oh my god! At jeg har spilt i snart tolv timer, og ikke tenkt på å ta med andre gangbangers! Jaja, har jobbet mye for han derre tøffe karen med capsen, som heter noe med R. Takk for tipset!
mbskywalker Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 helt genialt spill. eneste er at kontrollene er litt uvante i forhold til 3ern og Vice city.
MikeLevy Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Flott spill! For meg som kjøpte min første rapskive (Ice Cube "Death Certificate") i 1990 er dette mimring av en annen verden Synes Rockstar har fornyet spillet akkurat perfekt etter Vice City. Anbefales PS. Takk til Gamer.no for egen kategori, nå gjenstår det for oss brukere og bruke den flittig EDIT: PS Endret 29. oktober 2004 av MikeLevy
OscarWoHA Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 på en av de første missiona der du skal banke drug dealers får du jo et balltre... Hm. Ja vel.
CPurcell Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg fikk meg spillet i dag ja. Hadde forhåndsbestilt det og hentet det på EB Games klokka 5, fikk ikke komme meg dit tidligere på grunn av jobb. Men nå har jeg fått spilt det litt i hvert fall og det ser ut til å være ganske bra! Noe jeg ikke liker er at kan kontrollerer med analog stick og ikke de vanlige pilene på venstre siden. Det er vel bare å bli vandt til det, men kjipt i begynnelsen.
CHB3 Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Har ikke fått spillet enda Men hva kan man gjøre med at posten er treig?
Gregers Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Fikk det idag, og har råna rundt i los vantos eller hva det heter i hele dag Synes Vice City er en mye finere by en San Andreas. Håper historien her er bra da.
Dʋgɢtung Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Fikk det idag, og har råna rundt i los vantos eller hva det heter i hele dag Synes Vice City er en mye finere by en San Andreas. Håper historien her er bra da. Vice City = en by San Andreas = et helt distrikt med 3 store byer på størrelse som Vice City + 12 mindre byer Må si at jeg er veldig uenig med deg her også, fordi bybildet i San Andreas er mye mer levende og variert. Det ser mer ut som en virkelig by, og det er jo positivt
togr Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 hey..fikk gta sa idag. har ikke spilt mye,dama har tatt over tv'n,,,,,men det virker veldig bra
Nitrius Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 var å kjøpte mitt eksemplar på elkjøp idag ;D jævli bra spill. Dette er under min top5 liste over beste spill så langt helt klart
Döden Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Noen som opplever lagg til tider? Ble litt skuffet over at San Andreas er en øy da. Men jaja. Fikk nesten sett the golden gate igår da. Noen som har fått AKen ennå?
Illmatic Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 har fått tak i ak'n,den DREPER!. kjøpte spillet i går,verdt alle de 550 kronene. ps: hvordan spille 2 player?
CHB3 Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Har enda ikke fått spillet er egentlig bestshop.no noe og stole på?? Blir så jævli frustrert
Dʋgɢtung Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 har fått tak i ak'n,den DREPER!. kjøpte spillet i går,verdt alle de 550 kronene. ps: hvordan spille 2 player? Det er en mulig spoiler, ikke vet jeg, men for å spille toplayer må du hvertfall kjøre hu jenta (hu som er markert med hjerte) hjem, og ta henne med ut for å drikke/spise en gang. Etter det vil det være en rød markør med to mennekser uten for døra hennes
Artistic.Hipster Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Noen som har fått AKen ennå? Hvor får man tak i ak
Dʋgɢtung Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg fikk AK'en min på et oppdrag. Husker ikke hvilket, men det var ikke veldig langt uti spillet.
Passasjer Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Før du kjører vekk fra hjemmet ditt, bør du ta med et gang-medlem som kan hjelpe deg. Trykk D-Pad Opp når du står foran han. Når du ankommer stedet hvor du skal drepe gangsterene, bør du prøve å kjøre over mesteparten før du går ut av bilen. Klarte det på andre forsøk jeg! Oh my god! At jeg har spilt i snart tolv timer, og ikke tenkt på å ta med andre gangbangers! Jaja, har jobbet mye for han derre tøffe karen med capsen, som heter noe med R. Takk for tipset! Han heter Ryder. Fikk spillet i går, på release. Jeg kom til Elkjøp kl.7, og de hadde bare 3 igjen. Det stod: maks 1 per kunde. Veldig fornøyd med spillet! Anbefales.
Artistic.Hipster Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg fikk AK'en min på et oppdrag. Husker ikke hvilket, men det var ikke veldig langt uti spillet. Jeg fikk massevis av penger og våpen(inkludert AK) da jeg tok over et teretorium, og så fant jeg det også på det oppdraget hvor ballasene og russiansene sammarbeidet (sikkert det du mente )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå