Gå til innhold

Beste FW til NEC3500AG?

staljin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Fikk i dag en NEC3500AG DVD brenner. Fant ut at den ikke er sonefri, og at ripping går dårlig, fikk x1 hastighet. Nå lurer jeg på om det er noen FW som har begge deler, RIPlock fjernet og sonefri.

Foresten, hva er RPC?

Takker på forhånd

Staljin

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Denne burde jo være akkurat det du leter etter:

217_RPC1_Ritek4X.rar - NEC ND-3500A v2.17 official firmware with RPC1 (Region Free), Riplock Removed and Support for Ritek D01

Husk hvis du bruker en uoffisiell firmware mister du garantien på brenneren.

RPC indikerer hvilke regioner/soner som fungerer med din dvd-brenner. RPC1 = Sonefri.

Har testen den firmwaren nå, tidligere hadde jeg denne: NEC ND-3500A 2.17 original Firmware with Bitsetting for DVD+R9 media only.

Etter flashen økte hastigheten på rippingen fra 2.9 til 7.0 (Det tok litt tid før jeg fikk denne hastigheten, starten på ca 4 så gikk det sakte oppover).

Endret av ^fmj
Skrevet (endret)

Hei,

men hva med bitsettingen? Siden jeg ikke har noe peiling på det så hadde det vært best å få det automatisk, går det an?

Hva med denne NEC ND-3500A 2.27 (from I-O DATA DVR-ABN16W), no riplock, RPC I, SL bitsetting, no Ritek D01 support

Takker.

Staljin

Endret av staljin
Skrevet (endret)
http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=310545

;)

2.C8 er med alt du tenker på - inkludert automatisk bitsetting.

Gud - hva et søk på forumet kan utrette ;)

Om søket hadde fungert skikkelig, ja. Mange ganger får en beskjed "Det har oppståt problemer..." Tull.

Dessuten så har den FW du anbefalte elendig rippe hastighet, begynner med 1.2X, mot Liggy sin BETA 8 som begynner med 4X

Staljin

Endret av staljin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...