hazen Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 det er egentlig ikke ventingen...men det er bare i helgen jeg har tid til og spille....hehe
-Pondus- Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 det er egentlig ikke ventingen...men det er bare i helgen jeg har tid til og spille....hehe Me 2,i uken er det umulig!
perpyro Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg forhåndsbestilte UT2004 2 måner før det ble utgitt og fikk det i posten på lanseringsdatoen. Fornøyd jeg!
Laman Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Håper at cdon.com ikke blir seine med min forhåndsbestilte Halo 2 collector's edition!
PC^2020 Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Hvorfor ikke bare kjøpe det i en butikk den dagen spellet kommer? Det finnes utrolig mange butikker rundt om kring. Og alle blir ikke utsolgt med en gang de åpner... Så jeg gidder aldri å forhåndsbestille varer.. Men jeg venter til SCEI PlayStation 2. Så kjøper jeg den + spillet.. (som forøvrig kommer om 1 uke)
Gromle Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Det er vel posten som må piskes nå. Har i Tromsø hadde ikke Elkjøp, Expert, Free Record Shop eller Spiderman fått det på grunn av posten. Kommer ikke før mandag... ARGH!!
potetgullmannen Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 ikke fullt så smart å bestile fra cdon heller. jeg fikk gta SA i dag jeg! har alltid fått spill dritkjapt fra cdon så jeg ser det som smart og kjøpe fra Cdon elsker cdon
hazen Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Skrevet 30. oktober 2004 jeg dret i hele greia gikk i lekebutikken og kjøpte spillet i går kveld....besøkte dama som bor i fredrikstad...de hadde 23Eks :!: . igjen så.... mega fornøyd med spillet lenge leve rockstaR!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå