Gå til innhold

Hvilket lian li kabinett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk i dag mitt Lian Li Waterchill og jeg må bare si: :love:

Er så enig skikkelig digg kabinett, bare synd at frontkontakk kablene er for korte for enkelte hk

Det er sant :no:

 

Skulle til å smelle alt i veggen når jeg så den var for kort....

 

Men så tok jeg ut HD modulen og trakk den gjennom hullene i den, gikk AKKURAT :D

Lenke til kommentar

Jeg vet jeg skal ha Lian Li og jeg vil på forhånd be meg frabedt om forslag til andre kabinett leverandører. Skal være et miditower ;) Mitt lille dilemma står mellom disse: PC 6099B - PC 6070B - PC 6277B

 

Ok, skal vi se. PC 6099B har nok vifter óg vifte i toppdeksel noe jeg syntes er veldig positivt. Varme stiger jo som kjent og det er da greit å få sugd ut varmen i topp. Kult og funksjonabelt kabinett, men kanskje ikke veldig støysvakt.

Så var det PC 6070B som jeg lurer litt på hvordan det vil gå med viftene egentlig. 2 foran og 1 bak. Slik jeg har forstått så er det vel best å ha like mye kraft inn som ut av kabinettet, hvordan vil det funke i dette kabinettet ? Ellers er det et veldig stilfult kabinett og jeg liker spesielt at det er ferdig støyisolert.

Så var det det siste kabinettet PC 6277B. Her står vel spørsmålet mest om hvor mye dette vil støye. 1 x 80mm front, 1 x 120mm bak og 1 x 120mm topp. Disse suger og presser vel ut luft ganske bra, men vil det bli et sant mareritt og høre på i lengden ? En annen ting er vel at mengde luft inn/ut her ikke er lik.

 

Kom igjen å gi meg tips dere som har peil :thumbup:

Lenke til kommentar

VIftene til 6277 trenger viftestyring.

Spesielt 80 mm vifta forran diskene, den bråker noe hinsides når den går for fullt..

Var jeg deg, ville jeg byttet ut disse viftene med SilenX vifter i fra www.coolnsilent.no

Disse er ekstremt stillegående i tillegg til å flytte mye luft.

Vil så absolutt anbefale 6277, det er ettt genialt kabinett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...