Gjest QbeC- Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hei dere. Skulle idag spille litt online i FarCry. Men når jeg skrev inn Cd-Keyen min under innloginga, så kom det opp at den allerede er i bruk. Hva gjør jeg med det? Takke for alle svar Endret 28. oktober 2004 av S:T:A:N:D
genetex Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 har du delt det på lan?(jeg tviler på det da men hehe, man vet alldri) kanskje noen har stjelt den?
Acurus Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Har opplevd det samme et par ganger, men da har det bare vert og skrive inn bruker namn og passord på nytt så har det funka. Viss ikkje det funker kan du jo sende en mail til Farcry folka og forklare saken kanskje de sender deg ny imot at du sender de et bilde av deg og coveret/cd keyen eller noe. Har hørt de driver med det i cs..
Elensar Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Pass på at tall og bokstaver ikkje blir forveksla. f.eks "0" kan plutseleg være "o"
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Har opplevd det samme. Det skjedde da jeg skulle logge meg på enkelte servere. Jeg restartet spillet, og fikk jeg beskjed om å tazte inn cd key ved innloggingen til ubi.com og da virket alt som det skulle. Dette har ikke skjedd på en stund nå, så jeg regner med at alt er ok.. Endret 28. oktober 2004 av Vultur Gryphus
GulliveR Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Regner med at du sjekker om krympeplasten rundt DVD-coveret er intakt før du kjøper eit spill. Veit om steder der folk har skrevet av cd-keyer fordi de ansatte ikke tar cd-keyen (oftest manualen) ut av coveret.
ttt Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 gjentar dette nok ein gong: det er eit kjent problem med far cry. prøv å logg på fleire gonger så går det nok til slutt.
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) Dette har faktisk utviklet seg til ett plagsomt problem for meg i det siste, det skjer stadig oftere. Dette må fikses! Det er tydelig at multiplayerdelen av spillet lider av en del feil og mangler fortsatt, dette trekker ned! Endret 10. november 2004 av Vultur Gryphus
ttt Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Dette har faktisk utviklet seg til ett plagsomt problem for meg i det siste, det skjer stadig oftere. Dette må fikses! Det er tydelig at multiplayerdelen av spillet lider av en del feil og mangler fortsatt, dette trekker ned! dette har utviklarane vert klar over sidan dag 1 (ivertfall nesten). dei har prøvd å fikse det, men har (som du har merka) ikkje klart det. dei har og spørt fansen om råd, men til ingen nytte. du skal vere sikker på at vist crytek ombestemmer seg, og lager ein ny oppdatering til far cry, så er dette eit av dei viktigaste problema dei vil prøve å ordne.
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Kanskje kan vi håpe på store forbedringer i patch 1.4..
ttt Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Kanskje kan vi håpe på store forbedringer i patch 1.4.. som eg sa: du skal vere sikker på at vist crytek ombestemmer seg, og lager ein ny oppdatering til far cry, så er dette eit av dei viktigaste problema dei vil prøve å ordne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå