ulMo Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg vurderer å anskaffe meg POV GF6800 ultra agp 8x. Jeg leste på en test her på hw.no, at vifta bråker visst veldig mye, så jeg kjøper da også med Arctic Cooling VGA Silencer NV5. Men er det vanskelig å innstallere dette? Og legg gjerne igjen erfaringer dere har fra Arctic Cooling VGA Silencer NV5 Takker for alle svar
Lch Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Lett å installere. Fordel å ha basiskunnskaper om hvordan man behandler sensitive ting (rensemiddel, kjølepasta, statisk elektrisitet og følsomme elektriske komponenter etc), men det er egentlig rett fram. Skru av kjøler, rens komponentene, påfør kjølepasta, sett på kjøler, fest skruene, ferdig. NV5 er ikke lydløs, men mye roligere enn både referansekjøleren og Gainwards LE-kjøler. Kan varmt anbefale den.
ulMo Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 kjempeflott men når du nevner det med rensing av komponentene.. hva burde jeg bruke da?
50_Øre Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 kjempeflott men når du nevner det med rensing av komponentene.. hva burde jeg bruke da? Bruk Isopropanol til å fjerne den gamle kjølepastaen!
ulMo Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 kjempeflott men når du nevner det med rensing av komponentene.. hva burde jeg bruke da? Bruk Isopropanol til å fjerne den gamle kjølepastaen! og det får jeg tak i... ? hvor ?
ulMo Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 oki thanks! et annet spørsmål også som kanskje blir veldig offtopic: er dette et bra hovedkort? Abit AV8 3RD-EYE socket-939
Lch Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg trodde rødsprit etterlater rester. Eller er det whitespirit kanskje? Aceton funker også. Pass på god lufting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå