Gå til innhold

Problemer med mus i CS

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg har litt problemer med musen min i CS 1.6 jeg :(

Problemet er som følger - Når jeg kommer inn på et litt åpent/stort område så blir musen helt rar. Den er liksom ut av kontroll, vanskelig å forklare.

Dette skjer ikke på aim maps som det ikke er så veldig store områder på, men bare på visse steder på de_dust, de_dust2, de_inferno og alle de.

Tastaturet fungerer helt fint, det er bare musa.

Håper noen kan hjelpe meg :)

På forhånd takk!

Stish

edit: Må også bare legge til at dette bare skjer hvis jeg kjører i 'D3D Mode', ikke i 'Software Mode', OpenGL er jeg ikke sikker på, fordi det har jeg ikke støtte for :ermm:

Endret av Stish
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er det sånn at musen på en måte henger etter? At musa lagger? Dette har jeg også opplevd, for meg hjalp det bare å reinnstalere og slette alle mulige valve keys. Jeg benytter meg av opengl velogmerke

Skrevet (endret)

Okey, men hvordan får jeg til OpenGL? Har alle skjermkort støtte for dette?

Ja, den henger etter på en måte

Sigga; Hvor laster jeg ned det ifra? :roll:

Unnskyld for at jeg er ganske grønn på dette området :ermm:

Endret av Stish
Skrevet (endret)

Alle skjermkort støtter vel opengl :ermm:

Mulig intregerte skjermkort ikke klarer det, men alle, _ALLE_ skjermkort som finnes i dag, og sikkert for 4-5 år siden, støtter da opengl.

Endret av LoS
Skrevet

CPl configen dropper du, den gjør bare at alt blir fuxx0red, du kommer til å å tilbake til gamle uansett. Du velger opengl fra options inne i CS, video og så open gl der et sted.

Skrevet

finn ut hvilket kort du har da ? Har du innstallert driveren riktig ? har hatt samme problemet med kort som støtter opengl, problemet ble løst med å fjerne gamle drivere og innstallere nye.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke installert noen drivere, jeg har et NVIDA TNT2 32MB :blush:

Jeg vet liksom ikke hvilken driver jeg skal laste ned :roll:

edit:

Hvilken av disse driverene skal jeg ta? Det er listen lengst til venstre.

Som dere skjønner er jeg veldig grønn på dette området

Endret av Stish
Skrevet

først skal du ta graphics driver (øverst på lista)

så skal du ta Geforce and tnt2 (øverst den og)

og tilslutt skal du velge ditt os. (operativsystem)

Skrevet

"Programvaren du er i ferd med å installere for denne maskinvaren:

NVIDIA RIVA TNT2/TNT2 Pro

har ikke bestått Windows Logo-testing for å bekrefte kompitabilitet for Windows XP.

Hvis du fortsetter installasjonen av denne programvaren, vil det kunne skade eller destablisere systemet, enten med en gang eller i nærmeste fremtid.

Microsoft anbefaler på det sterkeste at du avbryter installajonen nå og tar kontakt med maskinvareleverandøren for å få tak i programvare som har bestått Windows Logo-testing.

Skal jeg eller skal jeg ikke fortsette? :ermm:

Skrevet
Husker mitt Voodoo 3300 støttet Open GL. Det er fra 1996 ;)

Ahhh, grrr, det høres så rått ut. Dte knuser sikkert R9200, kan jeg få det? :tease::roll: Eller nei....

Sett på OpenGL du trådstarter, funket ikke for meg før jeg lastet ned nye drivere fra nettet. (Som jeg lastet ned 2min etter jeg startet CS for sørste gang)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...