Gå til innhold

Bilspill som funker bra i LAN

Anbefalte innlegg

Skrevet
NÅ tenker jeg først og fremst på ganske nye spill da!

Realistiske og med god grafikk!

Ja, og du har da også fått i det minste ett slikt forslag: TOCA Race Driver 2. F1 Challenge 99-02 er ikke nytt, men det ser i alle fall greit ut. Moro er det også. Resten av spillene som nevnes her er enten gamle eller er milevis fra å være realistiske.

Bilspill er en av sjangerene jeg bryr meg minst om grafikk i, men enhver står selvsagt fritt til å ha sine egne preferanser. Det grafiske imponerer meg ikke lenge uansett, det er fysikken og følelsen som er det viktige om et bilspill skal vare mer enn to timer.

Skal du ha et nytt og relativt realistisk bilspill er det ikke mye å velge mellom. Sjekk ut TOCA Race Driver 2, om det ikke er noe for deg foreslår jeg at du firer på grafikkravet og prøver et av de nevnte eldre spillene. :)

Live for Speed er et glimrende spill, men jeg har ingen erfaring med det over LAN.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøvd RACER kanskje? neppe!

Ja, jeg har det. Flere ganger. Har alltid endt opp med at jeg har fjernet det igjen. Men, det er verdt å prøve, og jeg skal innrømme at jeg glemte det spillet når jeg skrev den posten. Mener likevel ikke at Racer kan hamle opp med for eksempel Live for Speed, med mindre det har skjedd en liten revolusjon siden sist jeg prøvde det.

Edit: Racer er gratis, så det er bare å teste det for den som ikke alt har gjort det. http://www.racer.nl

Skrevet

min personlige favoritt angående bilspill på LAN er vel nødt til å være GAMLE gode Colin McRae Rally 2. Du verden så mye moro jeg og noen kamerater har hatt det på det spillet..

vi var 4 stk som alle var like gode, og veddemål om hvem som kom på sisteplass (gjaldt spandering på byen eller penger), og dere kan tenke dere selv hvordan det da var for en stemning når vi satt på privat lan og spilte det. *mimre mimre*

men er jo ikke et nytt spill, men fortsatt det bilspillet jeg spiller på lan.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...