Gå til innhold

Fysisk Half-Life 2 på Steam?


Anbefalte innlegg

Stoler ikke helt på at butikkene tar inn nok eksemplarer jeg... satan så sørgelig å sitte uten på lanseringsdatoen :(

 

-Tragikomisk var det nesten på fredag... både JTL(Star Wars Galaxies: Jump to Ligthspeed - Første expansion til SWG) og GTA - San Andreas lanseres samme dag... San Andreas tas inn i uhorvelige mengder, EBGames krever at du forhåndsbestiller... men når det kommer til stykket blir hver bidige JTL eksemplar revet vekk med en gang, mens i hver spillbutikk står hyllene fulle med San Andreas("Årets mest etterlengtede spill" sto det over det i tillegg)... Snakk om skivebom :cry:

 

Kommer nok til å kjøpe fra Steam her... kanskje retail også bare for å ha eska lol :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

Jeg vil glane på coveret og spille :D

Enig der. Må ikke glemme en manual man kan ta og lukte på heller. ;) Liker dessuten å ha skikkelige cover i samlinga.

Har kjøpt gold jeg.. får alt tilsendt

Lenke til kommentar
Steam-løsningen er ikke ett alternativ for meg iallefall, da jeg ikke har internett hjemme lenger, og regner jeg med at jeg heller ikke får startet spillet..?

 

Har uansett bestilt det hos play.com for 360,- kroner. :D

Det ble en dyr HL2 det, 360 Kr for spillet og 200 kr i toll, til sammens 560 kr.

 

Har bestilt det fra gamesmix, litt dyrere der, 419 kr, men jeg er veldig fornøyd med gamesmix, de leverer veldig VELDIG fort.

Lenke til kommentar
blir det 200kr i toll? hva forårsaker det? jeg har da kjøpt dyrere ting fra utlandet før og betalt mindre i toll

Har aldri kjøpt noen fra utlandet, så jeg spurte her på forumet. Da fikk jeg til svar at om varen kom over 200 kr kostet det 200 kr ekstra. Eller er jeg totalt feilinformert?

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe HL2 i butikken. Stoler ikke på Steam, egentlig. Likte ikke at man måtte aktivere det via net...

 

Steam er nesten som maskiner, eller roboter, man kan ikke stole på de...

Steam kommer du ikke unna uansett. Selv om du kjøper Half-Life 2 i butikken, så må spillet visstnok aktiveres gjennom Steam.

Endret av Pytagoras
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...