Gå til innhold

Sacrifice - vanskelig å få tak i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å lete etter Sacrifice (2000). Ganske vanskelig å få tak i virker det som.

Noen som kan gi meg et tips om en norsk eller europeisk Internett-side hvor jeg kan bestille det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

amazon i england selger det via noen andre. Følg denne linken til produktsiden: Amazon Klikk deretter på new (oppe til høyre på skjermen) så får du opp de forhandlerne som amazon samarbeider med. Husk å ta en som sender til utlandet. Du betaler amazon, og de betaler selger. Enkelt og greit. Har brukt dette systemet med stor glede før.

Skrevet (endret)

Oooh, husker det spillet! Jeg var dessverre på høydrift av piratkopiering på den tiden, og fikk aldri

kjøpt spillet. Til tross for at det faktisk fortjente hver krone... :(

Endret av Rafael
Skrevet (endret)

De selger det på Elkjøp!

Så det i "billigkassa" i Steinkjer.

Såvidt jeg vet, så har Elkjøp interntrafikk av vareer, så du kan gå inn på din lokale Elkøp butikk og be de sende det nedover fra Steinkjer!

PS, De har også igjen 2stk Heroes 3 Complete der!

Endret av BrAtTeRn
Skrevet

Riktig som BrAtTeRn sier. De selger det på Elkjøp. Her i Sarpsborg ligger det hauger av det spillet i tilbudskassa. Tar jeg ikke feil koster det 49 eller 99 kroner. Men det er vel et røverkjøp uansett. :)

Skrevet

Det jeg trodde, de har det overalt, noe som er bra, for spillet er jo underholdende som fy :w00t:

Heroes 3 Complete kostet BTW 99,- Heroes 4 kostet 149,- (kjøpte det selv for 550,- når det var ferskt i butikkhyllene.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...