Gå til innhold

Ipod Mini vs Creative Zen Micro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Archos XS200 ... Den er billigere (i følge ryktene blir den på rundt 1600-2000NOK)

Jeg tror kanskje du overdriver litt med tanke på prisen.

 

Pressemeldingen til Archos sier at veiledende pris vil være 2995,-

 

Jeg lurer selv på hva jeg skal velge :)

Ja men nå sa jeg hva ryktene sier, og da er den veiledende prisen rundt 2000kr... I følge pressemeldingen til Archos om den Gmini 400 så er veiledende pris på over 4000kr, men den koster jo bare rundt 3000kr (i omtrent alle butikker), så jeg tror ikke at jeg bommer så veldig mye når jeg sier at prisen mest sannsynlig blir på ca. 2000kr...

 

Men joda, vi får vente å se.. jeg er veldig spent i hvertfall, og regner med at jeg går for XS200, fordi jeg misliker apple produkter, og fordi den virker veldig lovende.

 

 

 

EDIT: (men joda, 1600kr... er enig i at det virker lite sannsynlig, men det var den prisen som sto i VG sin artikkel om denne spilleren)

Endret av Prowl
Lenke til kommentar

Jeg har lest litt om Rio Carbon, og det er hvertfall en nettbutikk som har denne:

http://www.batterystore.no/html/921.html

Pris fra dem er litt stiv, 2.695,-

 

Men det er det eneste stedet i Norge jeg har funnet hittil som har denne på sin liste. Men flere kommer vel sikkert før jul?

 

mvh Terje Førsund

 

#EDIT av moderator - fjernet link til egen bedrift

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Har nettopp bestilt meg en Zen Micro fra mpx, håper ikke det tar så altfor lang tid før de får de inn. Begynte å bli litt i tvil om når den skulle komme, komplett får den jo ikke inn før 1.januar :ermm: Hvis det stemmer det som står på sidene deres da.

 

Noen som har sikre kilder på når de kommer hit til landet? Håper på et par dager jeg :p

 

Tok forresten en i svart, synes den virket alright.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...