Gå til innhold

SV vil ekstrabeskatte deg fordi du er mann


Anbefalte innlegg

Fælt så aggresiv du har blitt i løpet av pausen du hadde fra forumet.

Kan jeg vennligst be deg om å tenke gjennom de ovenfornevnte fire sitater før du poster selv også ?

Unnskyld meg, men det er f*** ikke rart man blir provosert når den samme ****** ****** gang på gang velger å totalt feiltolke eller overse hva du FAKTISK sier, bare for å kunne presse ut nok et tafatt kynistisk utsagn. Jeg er ihvertfall dritlei.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unnskyld meg, men det er f*** ikke rart man blir provosert når de nsamme innskrumpa vattnissen gang på gang velger å totalt feiltolke eller overse hva du FAKTISK sier, bare for å kunne presse ut nok et tafatt knistisk utsagn. Jeg er ihvertfall dritlei.

Go you.

 

Det du sier gjelder forøvrig begge veier. Jeg deler ikke PelsJakobs syn på alle saker, men jeg klarer å lese det som står der i klar tekst.

 

PelsJakob argumenterer mot kjønnskvotering, og du argumenterer for.

 

Et eksempel, hvor PelsJakob skriver:

Likestilling har ikke noe med andelen kvinner i et yrke å gjøre. Kvotering er diskriminering på samme måte som apartheid i Sør-Afrika og kvinneundertrykkelse i muslimske land.

Og du svarer elegant:

Trenger jeg i det hele tatt kommentere hvor fantastisk latterlig og kynisk du fremstår?
Lenke til kommentar

Denne diskusjonen stanses nå HER. Dette er ikke lengre en normal samtale, bare to folk som kaster uttrykk og idioti etter hverandre, troller, kverulerer og krangler på et nivå som bare er for fjernt for dette forumet.

 

Uansett er dette way off topic uansett. I fremtiden ber jeg alle partene her vennligst forsøke å roe seg litt før de skyter løs og heller trekker seg ut dersom de ikke greier dette. Noen personer kan en rett og slett bare ikke overbevise, lær deg til å kjenne de og stopp å forsøke. Takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...