Gå til innhold

Star Wars Galaxies: Fant en tråd på eclipse forumet...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er snakk om Sliff fra forum og en annen, Citro(ikke Citrus aka ~alex~ her)

 

Jeg tar nå dette med en klype salt, da det ikke har mer fotfeste enn noe annet... Men hvis dette faktisk er sant, til større og mindre grad, at du stjal en annen players krayt(og FFS kall en spade en spade... Outdamager du personen som var der først er det å stjele!) er du en satans idiot SLiff-... Folk som gjør slikt er det som gjør SWG sørgelig :nei:

Lenke til kommentar

man bør/skal spørre ja, man kan også se om man bør gå inn å hjelpe, hvis personen som angriper nesten er død og gjerne løper rundt, så kan man gjerne angripe etterpå...

eller hva synes dere om det??

jeg pleier å gjøre det, klager di så får de 10 000 i tips, er ikke mange som er sure etter det...

Lenke til kommentar
Jeg tar nå dette med en klype salt, da det ikke har mer fotfeste enn noe annet... Men hvis dette faktisk er sant, til større og mindre grad bla bla bla... osv osv...

Med tanke på at Sliff- greefer folk så skal du ikke se bort i fra dette er sant. Å bli incappet 3 ganger på rad bare for at armor osv skal decaye er vel ikke noe de fleste setter pris på..

 

Og ja, det er sliff fra forumet det er snakk om

Endret av DataChild
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg stjele noe som ikke tilhører noen? uansett citro ville outdmg alene jeg hjelp bare på tiden.

Og jeg griefer bare clone runners! for at de ikke skal springe ut og hive nye psn eller bruke flamethrower som visse CN members har gjort de gangene jeg har sett dem!

Lenke til kommentar

Og citro har faktisk en jedi og det er bare jedies som kan bruke krayt pearls!

Og folk outdamager hverandre hele tiden bare visse folk drar det til forumene.

 

Og denne personen sier at den var 3/4 ferdig men det er ikke sant

Endret av Sliff
Lenke til kommentar

Bottom line there is only on real "Noob, dumbsh*t, kiddy, childish person, etc" here. And that would be the person in the graveyard with a scythe, solo expecting to win loot on a krayt, better yet even kill a krayt. I know you had the krayt spawn first so you weren't trying to win loot, but if u want to kill the damn thing master rifles. It only takes like 7 hours tops.

 

Det sier det meste

Lenke til kommentar

Selvom du outdmger så er det noe som heter moral. Selvom citro har en klisje så betyr ikke det at han har rett på den forbanna perlen. Krayt pearls er jo bare søppel for tiden uansett. Alle som er medlemmer av dor er jo griefere da :roll:, tviler på om kjepphøye sliff er noe unntak :roll:.

 

Det utdraget der sier jo mye om den som har skrevet det når han bruker ordet n00b om en som har spilt lengre enn han.

Endret av John Abrahamsen
Lenke til kommentar
Bottom line there is only on real "Noob, dumbsh*t, kiddy, childish person, etc" here. And that would be the person in the graveyard with a scythe, solo expecting to win loot on a krayt, better yet even kill a krayt. I know you had the krayt spawn first so you weren't trying to win loot, but if u want to kill the damn thing master rifles. It only takes like 7 hours tops.

 

Det sier det meste

Det sier det meste om deg det... :ermm:

Lenke til kommentar

laugh! er dere seriøse??

ser ikke noe problem med hva sliff å citrus gjorde her!

Vist du syter over at noen kommer å drepe krayten du har prøvd å drepe i 15min så trenger du virkelig å få profisjonel hjelp.

Dette er en sjelden fiende som kan bare wild spawne og gjør det sjeldent! At førsteman som ser den har retigheter til den er helt idiotiskt!

 

Tenk deg å slite deg ned geo caven til ackley så er det noen der fra før av, skal du bare dra siden han var dær først?? Dette er noe som spawner sjeldent, kan inneholde veldig bra å enda mer sjeldent loot! Altså det må være konkuranse om hvem som skal få loote!

 

Å banke dritten ut av et mission lair er kjipt, dette er noe du selv kan få ved å dra til nermeste mission terminal, og det er også grunnen til at dette sjeldent skjer, å vist det gjør det så blir alle partene fort enige om hvem som skal få drepe mobene!

 

Men INGEN har enerett på en sjelden fiende bare fordi di var der først! Er dere ikke enige med meg så skal jeg quote en mann som vet hvordan verden funker: "life sucks, get a fucking helmet!" -Denis Leary

Lenke til kommentar
laugh! er dere seriøse??

ser ikke noe problem med hva sliff å citrus gjorde her!

Vist du syter over at noen kommer å drepe krayten du har prøvd å drepe i 15min så trenger du virkelig å få profisjonel hjelp.

Dette er en sjelden fiende som kan bare wild spawne og gjør det sjeldent! At førsteman som ser den har retigheter til den er helt idiotiskt!

 

Tenk deg å slite deg ned geo caven til ackley så er det noen der fra før av, skal du bare dra siden han var dær først?? Dette er noe som spawner sjeldent, kan inneholde veldig bra å enda mer sjeldent loot! Altså det må være konkuranse om hvem som skal få loote!

 

Å banke dritten ut av et mission lair er kjipt, dette er noe du selv kan få ved å dra til nermeste mission terminal, og det er også grunnen til at dette sjeldent skjer, å vist det gjør det så blir alle partene fort enige om hvem som skal få drepe mobene!

 

Men INGEN har enerett på en sjelden fiende bare fordi di var der først! Er dere ikke enige med meg så skal jeg quote en mann som vet hvordan verden funker: "life sucks, get a fucking helmet!"  -Denis Leary

Helt enig her :)

( Hei btw :) )

 

Spillet er designet slik at den som gjør meste skade får loot rettigheter.

Da nytter det ikke å pipe for at noen gjør mer skade. Du får heller bite det i deg, få deg bedre skills, større gruppe, bedre våpen osv. Endre taktikk kanskje? ;)

 

Har selv både outdmg og blitt outdmg for diverse mobs. Flere personer som gjør mer skade en meg har jeg nedkjempa på andre måter.

Har derimot aldri laga en lengre 'syns synd på meg' post på forumet.

 

( rippa avatar :) )

Endret av icarus1983
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...