Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle er jo igang med vankjøling nå for tiden.

Må jeg bite i det sure eple jeg og...?

Hmm....

For det første så er ikke det eplet surt, det er søtt og velsmakende. Dessuten har du kompetanse og utstyr til å få det sinnsykt bra til! Da jeg går ut ifra du kan bruke skikkelig smått utstyr? Lag cascade-blokk!

 

Til JassFatt:

Hvordan er det den tdx-en din skal bli egentlig? Lest igjennom nå, men ser ikke hvordan du skal gjøre det. Der kjølefinneblokken er på tdx-klonen har du en massiv kobberchunk, som heller ikke er sentrert i konstruksjonen. Går da utifra at dette er tatt hensyn til i festemekanismen i plexien? Har du lest Skrues tdx-klone-guide?

 

 

 

Spennende å se hvordan resultatet blir!

 

Lykke til

Endret av Kauder
Lenke til kommentar
  skal få tak i diamant slipeskive å en dremmel.. blir sint viss det ikke funker

Det kommer til å ta tid. Prøvd disse skivene litt. Kutter mye dårligere enn vanlige kappskiver. Snittet blit mye smalere og penere, men det tar sinnsykt lang tid. Bruker dem til plexi. Håper du er tålmodig.

Lenke til kommentar
høyere turtall ? hmm d viste jeg ikke men uansett er det jo mye kraftiere men en borremaskin.. skal i alle fall prøve :yes:

jeg tror ikke det er så lurt, for selv om borremaskinen er sterkere, så betyr det også at den ikke "tar hensyn" til kutteskivene, så da vil du sansynligvis bare knekke flere kutteskiver..

 

dremel er nokk det beste :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...