Sjark Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Er det ulovlig og kopiere counter strike?? Jeg så en artikkel som var stengt pga at det var skrvet om en som hadde kopiert counter strike av en venn. Counter Strike er et internett spill som krever cd-key, du finner counter strike på produsenten sin hjemmeside, der kan du laste det ned, men du trenger cd key for å spille på internett! Derfor burde det ikke gjøre noe om noen kopierte det av en venn, 2stk kan ikke bruke samme cd key uansett!
Mr.Devil Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Det er korrekt. Hvor fant du denne artikkelen?
Sjark Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Det er korrekt. Hvor fant du denne artikkelen? her er linken: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=316963 for en ond moderator Endret 25. oktober 2004 av Lasso5000
Mr.Devil Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Nja, har var det snakk om brenning av spill(som kan sees på som warez). Om han hadde lastet det ned hadde det vært en annen sak.
DevN Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Counter-Strike er gratis, det er nøkkelen som koster... Det er da ikke grunn til å diskutere noe sånt.
Never_Ever Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Hvordan kan brenning av counter-strike bli sett på som warez/piratkopiering? For alt vi vet har han half-life og fikk brendt 1.5 til seg. piratkopiering? nope...
Rippey Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Brenning av spill har jo aldri vært lov.. Så vidt jeg forstår det, så er det jo lov til hjemmebruk. Men kanskje jeg har fått feilaktig informasjon..
DevN Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Nei, Rippo. Ikke feil informasjon det. Har man programvaren man brenner, kan man brenne den så mye man vil. Er lov å bruke crack også så lenge man EIER en lisens for programvaren.
Windoge Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Personlig valgte jeg å ikke stenge den posten da jeg var innom den. Vedkommende nevner som sagt at han har brent CS fra en kamerat, men han opplyser ingenting om hvilken CS det er snakk om. Mange versoner av CS er gratisvare, f. eks de som krever Half-Life for at det skal kunne spilles. Om det er tilfelle er CS en gratis mod. Det er sikkert mange med treig linje som setter pris på at noen med raskere linje laster ned spillet, deretter brenner det. Men etter at Valve ordnet Steam ordningen er det vel slik at CS kun kan skaffes via Steam? Er neimen ikke sikker på akkurat dette.
Rippey Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Men etter at Valve ordnet Steam ordningen er det vel slik at CS kun kan skaffes via Steam? Er neimen ikke sikker på akkurat dette. CS (beta - 1.6) er freeware, uansett om du brenner det, eller laster det ned fra Steam sin hjemmeside. Det er CD-keyen som koster penger.
DevN Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Men etter at Valve ordnet Steam ordningen er det vel slik at CS kun kan skaffes via Steam? Er neimen ikke sikker på akkurat dette. Tja, du sier noe der. Det kan faktisk diskuteres.
Windoge Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Men etter at Valve ordnet Steam ordningen er det vel slik at CS kun kan skaffes via Steam? Er neimen ikke sikker på akkurat dette. CS (beta - 1.6) er freeware, uansett om du brenner det, eller laster det ned fra Steam sin hjemmeside. Det er CD-keyen som koster penger. Tja, og ettersom vedkommende spør etter bots og ikke CD-key ser jeg ingen form for lovbrudd. Men han kunne jo gjerne ha opplyst oss hvilken verson han ville ha botene til for å ikke gjøre folk skeptiske.
Rippey Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Men etter at Valve ordnet Steam ordningen er det vel slik at CS kun kan skaffes via Steam? Er neimen ikke sikker på akkurat dette. CS (beta - 1.6) er freeware, uansett om du brenner det, eller laster det ned fra Steam sin hjemmeside. Det er CD-keyen som koster penger. Tja, og ettersom vedkommende spør etter bots og ikke CD-key ser jeg ingen form for lovbrudd. Men han kunne jo gjerne ha opplyst oss hvilken verson han ville ha botene til for å ikke gjøre folk skeptiske. Syns så absolutt ikke han burde si noe om hvilken versjon det var, men det kunne vært litt kjekt å vite for å vise han til forskjellige boter. Men det er min mening da
Rippey Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Nei, Rippo. Ikke feil informasjon det. Har man programvaren man brenner, kan man brenne den så mye man vil. Er lov å bruke crack også så lenge man EIER en lisens for programvaren. Var akkurat det jeg mente. En smule dårlig formulert kanskje.
superman Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 (endret) ...men sa at det var en ltt gammel versjon 1.5 el noe Og ...har nok gamlere versjon en 1.6 Utifra dette tolker jeg det som at han i alle fall ikke har CS:S Edit: eller CZ (men det er jo en mulighet) Endret 25. oktober 2004 av superman
fAight Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Hm...jeg syns heller ikke at det er noe snakk om piratkopiering. Tråden fortjener å bli åpnet igjen....uten at vi trenger å flame moderatoren. Det er lov å gjøre feil. Moderatorer er mennesker de også
superman Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Moderatorer er mennesker de også Kanskje det var en bot Tror kanskje den moderatoren hadde litt for mye å gjøre på samtidig eller noe sånt...
vivastar Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 syns det var feil av han moderatoren som stengte denne posten, så han bærsja på leggen der ja :!:
TheDarkListener Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 syns det var feil av han moderatoren som stengte denne posten, så han bærsja på leggen der ja :!: Den er åpnet igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå