Gå til innhold

ITavisen.no - nytt design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dem blir bare være og være på denne reklamen :thumbdown:

Sorry altså, men det er så fullstendig latterlig å klage på reklamen. Det er tross alt den som holder sidene gratis (og som gjør at du har noe å syte og klage over).

 

Og hvis du synes reklamen gjør sidene rotete så kan du jo selv prøve å lage et fint design med 30 reklameduppeditter i alleslags glorete og blinkende farger. Det er jo ikke VG eller itavisen som lager reklamene.

Lenke til kommentar

Jeg synes den nye layouten generelt er ok, men innholdet blir jo ikke bedre av ny layout. I tillegg, og som det har blitt nevnt i kommentarene på ITavisen.no, er menyen til venstre uskarp. Ikke så rart kanskje, når de har komprimert bilder som inneholder tekst, med JPEG. JPEG er laget for å komprimere naturlige bilder, ikke tekst...

 

En annen ting er jo at de nå krever registrering for å poste kommentarer. Dermed forsvant det eneste som var "bra", nemlig å lese alle de latterlige kommentarene. :!:

Og jeg som trodde de droppet registrering/moderering med overlegg, kun for å generere mer trafikk.

 

Ellers er jo ikke ITavisen.no akkurat bra innholdssmessig, så fra og med i dag bruker jeg heller tiden på andre sider. Noe jeg egentlig har vurdert lenge, men å lese alle de festlige kommentarer var vanedannende. Ofte leste jeg faktisk dem før artikkelen. :whistle:

Lenke til kommentar
På nye Itavisen så sliter jeg med å gå tilbake i Opera; altså når jeg leser en artikkel så nytter det ikke å klikke tilbakeknappen for å kommetilbake til hovedsiden. Andre så sliter med dette, eller er det en feil hos meg?

Fungerer fint her.

 

Syns Pcworld har greie sider. Ganske ryddig og lett å finne fram i, og "designet" er jo ikke helt bak mål.

 

ITpro syns jeg var litt rotete, men nå har jeg aldri lest noe særlig der så jeg er jo ikke vant med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...