Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Isp'er som leverer på telenor sentraler


Anbefalte innlegg

Som topic sier lurer jeg på hvilke ISP'er som leverer adsl på sentraler Telenor har bygget ut. Har sjekket endel isp'er men til nå er det bare på telenor sin nummer sjekk det står at jeg kan få adsl. Grunnen til at jeg ikke vil ha telenor er upload speeden, siden det er max 256, som jeg synest er i minste laget. Har per i dag BKK men er jo bare problemer og dårlig support så håpet på at noen andre ISP'er kunne levere på min sentral snart :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så på siden til directconnect men fant ikke noe nummer sjekk, og prisene der var jo rimelig stive 150 mer i måneden enn de fleste andre isp'er med samme fart :thumbdown:

Poenget er jo at de kan tilby deg bedre hastigheter enn 256 på Telenor utstyr, du få ikke i både pose og sekk som du sikkert så ;)

Lenke til kommentar

Vet dere i det heletatt hva dere prater om?

Vi har bluecom til våre hjemmekontorer på jobben. Det gjerlder rundt en 25 stykker. Det er mye tull med nedetid, og ustabile linjer, samt dekningsbehovet.

 

Tiscali har jeg bare en gang hatt noe å utsette på. det var da jeg fikk en inkasso på 50 kroner jeg ikke hadde betalt, som jeg heller aldri hadde hørt om. Mens sansynelig er det min feil..

 

det er mange som er fornøyd med tiscali, og det er heller ikke så jævelig som mange skal ha det til!

Lenke til kommentar
Vet dere i det heletatt hva dere prater om?

Vi har bluecom til våre hjemmekontorer på jobben. Det gjerlder rundt en 25 stykker. Det er mye tull med nedetid, og ustabile linjer, samt dekningsbehovet.

Har erfaring fra flere linjer enn det du nevner og det er min telefon som ringer når de er nede og det er svært skjelden noen ringer meg om slike problemer, og i de fleste tilfellene jeg feilsøker så ligger feilene etter modemet og ergo utenfor BC sin kontroll.

Er disse linjene tilknyttet samme sentral?

Lenke til kommentar

dem som levere på telenor sitt utstyr er:

 

Bluecom ( veldig bra isp. stabil, hatt dem 1år selv )

Tele2 ( Ikke hatt dem selv men skal være helt greie )

Tiscali ( Styres jo nå av telenor. så det sier nok sitt... )

Directconnect ( ikke hørt noe pessielt om enda.. )

Nextgentel ( levere noen få produkter på telenor sitt nett )

 

og det fines sikert mange andre som levere med telenor sitt utsyr..

du kan jo sjekke itavisen sitt Speedometeret test. eller dinside sin bredbånds oversikt.

Lenke til kommentar
Vet dere i det heletatt hva dere prater om?

Vi har bluecom til våre hjemmekontorer på jobben. Det gjerlder rundt en 25 stykker. Det er mye tull med nedetid, og ustabile linjer, samt dekningsbehovet.

Har erfaring fra flere linjer enn det du nevner og det er min telefon som ringer når de er nede og det er svært skjelden noen ringer meg om slike problemer, og i de fleste tilfellene jeg feilsøker så ligger feilene etter modemet og ergo utenfor BC sin kontroll.

Er disse linjene tilknyttet samme sentral?

Er det du som mottar alle mailene som bluecom ALDRI besvarer eller ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...