frorem Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Har installert spillet og setter dvd-plata i spilleren, klikker på start ikonet og får opp denne meldingen: Disable all CD/DVD emulation software and restart game. Spillet vil ikke starte, kommer bare til startsiden hvor jeg velger multiplayer eller singleplayer..... Skjønner ikke helt spesifikt hva jeg må gjøre her...kan noen hjelpe med tips? mvh Frorem
Dʋgɢtung Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Fjern Daemon Tools og lignende programmer er det det betyr. Mener å ha hørt om andre måter å bypasse dette på, men det er jeg ikke helt sikker på. Søk litt rundt, også finner du sikkert en bedre løsning.
Glipp Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Fjern Daemon Tools og lignende programmer er det det betyr. Mener å ha hørt om andre måter å bypasse dette på, men det er jeg ikke helt sikker på. Søk litt rundt, også finner du sikkert en bedre løsning. Slett Daemon tools å last ned den nyeste versionen av den.. da går det bra.. brukler nyeste D-tools selv.. å spiller helt fint
frorem Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 Har slettet Alcohol 120%+Nero, men får samme feilmelding...svarte fan, har kjøpt spillet og er jævlig irritert nå
Glipp Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 sletet du daemon tools da ? lol.. slett Alcohol 120% Clone CD Daemon tools. så spill du kan bruke den nyeste versionen Daemon tools..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå