Gå til innhold

3DMark Resultater for 6800LE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke 3dmark03, men har softmoddet til 16x1,5vp

 

50fps i doom3 ULTRA quality 1280x1024 :D uten aa of af men hallo ?? 2k for så bra ytelse :p men tar nok og spiller i 1280x1024 i high allikavel (hakker av og til pga. "bare" 128mb ram på kortet)

 

beste kjøp hittil i år på ytelse/pris (etter softmod da)?? :hmm: sammen med en a64 3000+ og 512mb corsair value

 

standard klokk, 66.81 drivere :p og gidder ikke poste 3dmark score , grunn: les signatur så ser du kor mye eg bryr meg om 3dmark 03 :!:

 

FY skam mange leifer :tease:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
pen score vizla  :D

bra kort ikkesant?  ;)

yepp.. men sånn som kortet er nå tror jeg ikke den overlever et par timers FarCry spilling. Kommer opp i 72/73 grader på slutten av nature testen :p

 

*edit*

Vente til litt utover kvelden når lufttemp faller, skal jeg prøve å modde det til 1.6V å klokke ekstra.. Er forøvrig langt over "varsel" grensen til RivaTuner allerede.. vet ikke heeelt om jeg skal stole på RivaTuner men.. noen som har noen erfaring der ? :p

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

OK.. en mod.. bør flytte denne til Bencharks ja, men bortsett fra det vil jeg si at en max.load temp under "torture bench" (som Nature-testen er) på 70+ er *helt* normalt/OK.

Med en bedre kjøler enn originalt *kan* du påregne 10-15 lavere temp..

Selv har jeg max.klokket FX5900XT som før VGA-silencer ble montert viste ca.70-75 grader på max.. Nå er det ca. 60 grader.

Og i tilllegg hadde dette ikke noe å si for klokking.. Gainward kortet klokker greit med original-kjøling.. det er ikke kjøling som setter grensen her, men minnet/core.

I mitt tilfelle ved 490/865 (default 400/700).

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
OK.. en mod.. bør flytte denne til Bencharks ja, men bortsett fra det vil jeg si at en max.load temp under "torture bench" (som Nature-testen er) på 70+ er *helt* normalt/OK.

Med en bedre kjøler enn originalt *kan* du påregne 10-15 laver temp..

Selv har jeg max.klokket FX5900XT som før VGA-silencer ble montert viste ca.70-75 grader på max.. Nå er det ca. 60 grader.

jeg bruker ThermalTake CoolMOD med AS 5 pasta. ikke stock ;)

Lenke til kommentar
Gainward 6800LE (16/5) 300/700MHz

 

9046 3DMark 2003

 

Vizla: Åssen får du voltmodda kortet ditt? Modder du bios?

programmene du trenger er nvflash og cwsdpmi for selve flashinga, du trenger en kopi av biosen din ( lages med disse 2 programmene ), og NiBiTor for å modifisere biosen din ;)

 

Dette gjøres på eget ansvar. jeg fikk en 10 graders økning fra 1.1V til 1.4V, og 5 grader til fra 1.4V til 1.5V.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...