csboy Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Har fått lasta ned Podbot men vet ikke helt hva det neste jeg skal gjøre er
Bear^ Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 For å bruke podbot når du spiller CS 1,5, må du endre litt i liblist game, vis det da ikke er gjort under innstallasjonen.
Mats1988 Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Last ned joebots på nettet (søk etter joebot på google), kjøre .exe fila, og da skal botene legge seg automatisk inn på rett mappe. Når du da starter cs`n, så skal de da joine av seg selv. edit: fant url`n til joebot... http://joebot.bots-united.com/ Endret 23. oktober 2004 av thorso
csboy Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Hva mener du med kjøre exe fila?? har ikke så mye peiling.
csboy Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 The package contains this manual and the file commandmenu.txt. If you didn't work with commandmenu.txt before, you simple copy commandmenu.txt to the CS-directory of your client, replacing older version. If you have modified commandmenu.txt before, and wish to keep it read hvor finner jeg cs-directory??
csboy Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 noen som skjønner det her? 1. Installing ... First deinstall your current bot, if u'd one. Then exec your .exe file and follow the instructions ... Or, if u've got a *.zip file, copy the *.br3 to your CStrike/joebot dir, the *.wpj to cstrike/joebot/wpjs/std/, the chat files ( texts.txt e.g. ) to cstrike/joebot/chat/ and the joebot.dll to half-life/joebot/. Then modify the dll entry in cstrike/liblist.gam to "../joebot/joebot.dll" as shown in 'my liblist.gam' after having made a backup of this file for deinstalling.(if the zip file contains directory information just unzip it and copy the cstrike dir into ur hl dir and overwrite everything) Now you just have to run cstrike as a server for a lan game.
Mats1988 Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Hmm, jeg vet ikke, jeg har akkurat samme boter som du har og det var ikke noe problem for meg. btw: vet du forsten hvor edit knappen ligger?
Jankee Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Rolig med Replyknappen. Edit-knappen kan brukast i oppdatering av informasjon /editering av poster. Ein må ikkje lage ny post for kvar nye ide, oppdatering, spesielt når ein har sisteposten sjølv. Moderator Jankee
csboy Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Sorry viste ikke det edit greiene. Men det der du sa om at når du kjører exe fila så legger dem seg automatisk i rett mappe. Men kan det hende at den ikke gjør det?? isåfall hvilken mappe skal jeg lagre dem i?? edit: Nå har jeg funnet det ut hva jeg skal gjøre men har fortsatt et problem. Hvilket program trenger jeg til å åpne fil "liblist-gamefil"?? Endret 24. oktober 2004 av csboy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå