Gå til innhold

bots i 1.5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The package contains this manual and the file commandmenu.txt.

If you didn't work with commandmenu.txt before, you simple copy commandmenu.txt to the CS-directory of your client, replacing older version.

If you have modified commandmenu.txt before, and wish to keep it read hvor finner jeg cs-directory??

Skrevet

noen som skjønner det her?

1. Installing ...

First deinstall your current bot, if u'd one.

Then exec your .exe file and follow the instructions ...

Or, if u've got a *.zip file, copy the *.br3 to your CStrike/joebot dir, the *.wpj to cstrike/joebot/wpjs/std/, the chat files ( texts.txt e.g. ) to cstrike/joebot/chat/ and the joebot.dll to half-life/joebot/. Then modify the dll entry in cstrike/liblist.gam to "../joebot/joebot.dll" as shown in 'my liblist.gam' after having made a backup of this file for deinstalling.(if the zip file contains directory information just unzip it and copy the cstrike dir into ur hl dir and overwrite everything)

Now you just have to run cstrike as a server for a lan game.

Skrevet

Rolig med Replyknappen.

Edit-knappen kan brukast i oppdatering av informasjon /editering av poster.

Ein må ikkje lage ny post for kvar nye ide, oppdatering, spesielt når ein har sisteposten sjølv.

Moderator Jankee

Skrevet (endret)

Sorry viste ikke det edit greiene. Men det der du sa om at når du kjører exe fila så legger dem seg automatisk i rett mappe. Men kan det hende at den ikke gjør det?? isåfall hvilken mappe skal jeg lagre dem i??

edit: Nå har jeg funnet det ut hva jeg skal gjøre men har fortsatt et problem. Hvilket program trenger jeg til å åpne fil "liblist-gamefil"??

Endret av csboy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...