TDK Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jeg spilte CS:S igår på en server i texas eller no. Jeg hadde 60 i ping, men det var litt smålagg hele tiden. Etter et par runder hadde jeg lite penger og kjøpte denne schmidt SMG'en med lyddemper. Jeg skjøt på en tønne og merket at det komer utrolig mange skudd på et sekund. Jeg tømte magasinet på ca et sekund! JEg skjønte egentlig ikke noe, og trodde det bare var noe med all lagginga. Jeg spilte CT på dust og inne i korridoren møtte jeg en på det andre laget og sendte noen skudd mot han, han døde momentant, deretter tok jeg opp konsollen og så at jeg hadde drept han med 7 skudd, jeg hadde såvidt trykket på skyt knappen. Det var akkurat det samme med MP5 og de andre SMG'ene. Derimot M4 og AK var normale. Det endte opp med at jeg eide serveren (54-6 i stats) ettersom jeg syntes det var ganske gøy... (ja det var egoistisk...) Hva kan ha skjedd? Hadde det noe med lagget og gjøre? jeg kunne drepe 4-5 stykker som hadde AK med et magasin med auto MP5.... (ROF = rate of fire) Endret 23. oktober 2004 av TDK
-Teddy- Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Veeeely intelesting.... Har ikke CSS jeg, men det der virket ganske kult Har du record?
Kasp Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Samma har skjedd med meg, bare i 1.6.. Hadde glock og den hadde 100 skudd i et magasin og skjøt SYKT fort som et maskingæver på spree
brillan Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Vis du tar burst på Famas, og skifter til et annet våpen å tilbake igjen, så skyter du 3skudd burst MED auto på. Altså 75 kuler i magasinet som tømmes like fort som om det var 25 skudd.
Ksungam Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Vis du tar burst på Famas, og skifter til et annet våpen å tilbake igjen, så skyter du 3skudd burst MED auto på. Altså 75 kuler i magasinet som tømmes like fort som om det var 25 skudd. nice, må prøves ut men dette er vel en bug som burde fikses..?
Sink Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Samma har skjedd med meg, bare i 1.6..Hadde glock og den hadde 100 skudd i et magasin og skjøt SYKT fort som et maskingæver på spree Hehegjorde det samme med glock burst skøyt for som faen...
TDK Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 hehe, hva kan den buggen jeg fant være? Spilte på samme server idag, men det skjedde ikke da... endte opp med 37-23... ikke i nærheten av hva jeg gjorde med super MP5...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå