Slazenger Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Det går seriøst ikke jeg prøver alt men ingenting funker jeg prøver og komme meg inn på iP: 10.0.0.138 men kommer ikke inn jeg ringer tele2 men de er seriøst helt vekke når det gjelder dette emne men men noen som vet hva jeg må gjøre? jeg har prøvd det meste har Tele2 speedtouch510i Ps: har lest nesten over alt det samme står hver gang og jeg gjør det samme men kommer ingen vei Takker for svar
White Fox Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Hei Denne posten er nok feilpostet.. Skulle nok vært i nettverk kategorien.. Men til saken. Fant denne siden ved et raskt søk på google. Her finner du kanskje noe som kan være til hjelp
Slazenger Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Hmmmm.. siden du fant denne siden har du vel ikke lest hva jeg har skreve? jeg kommer ikke inn med 10.0.0.138 og lurte på hva jeg gjorde feil
White Fox Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Hmmmm.. siden du fant denne siden har du vel ikke lest hva jeg har skreve? jeg kommer ikke inn med 10.0.0.138 og lurte på hva jeg gjorde feil Ja.. men her er det også beskrevet hvordan man kan telnette inn på ruteren! Dette har du kanskje også prøvd...men prøver bare å hjelpe så godt jeg kan jeg altså.
Slazenger Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 jaja det er greit jeg har lest at router ip til speedtouch er 10.0.0.138 men jeg har ikke manualen så jeg vet egentlig ikke men jeg har prøvd standard gataway også men det funket ikke noen ider?
Slazenger Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Og finne routeren sin iP er det getaway det eller???
Advanced Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 ja jeg skal ikke nevne navn, men har du satt nettv-kabelen i rett port da for i det hele tatt å koble til? Det kan hende at det bare går ann å koble til ruteren gjennom den og den porten
Slazenger Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Ja alt er i og alt funker som det skal men kommer bare ikke inn på modeme/routeren
Advanced Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 i port 1 på ruteren setter du kabelen inn i ikke gjennom en hub/switch
Slazenger Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Har bare 1 plass å stabbe netverks kabelen så eg tror eg traff der jah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå