Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Blokkering av P2P programmer...


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Er det noen der ute som vet hvordan man kan blokkere en intern IP for inkommende P2P programmer?

Problemet er at hastigheten går rett ned så fort broren min åpner f.eks KaZaA.

Han er slem, og vil ALDRI omtrent skru av programmet, han er tross alt eldre, og det er ikke mye jeg får gjort med det da. Han kan lite om PC, og i og med at jeg kan en del, vurderer jeg å sperre hans intern IP for inkommende P2P programmer, som f.eks KaZaA.

 

Jeg bruker en belkin router.

 

På forhånd, Takk !

 

!GoD - GlaZe^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo.

 

Er det noen der ute som vet hvordan man kan blokkere en intern IP for inkommende P2P programmer?

Problemet er at hastigheten går rett ned så fort broren min åpner f.eks KaZaA.

Han er slem, og vil ALDRI omtrent skru av programmet, han er tross alt eldre, og det er ikke mye jeg får gjort med det da. Han kan lite om PC, og i og med at jeg kan en del, vurderer jeg å sperre hans intern IP for inkommende P2P programmer, som f.eks KaZaA.

 

Jeg bruker en belkin router.

 

På forhånd, Takk !

 

!GoD - GlaZe^

Vet ikke hvordan du skal fikse dette, men hadde ikke det beste vært å snakke med broren din og forklare problemet. Å drive å sperre hverandre utefra visse programmer på nettverket fører jo ikke til noen ting. Broren din skjønner jo tross alt at noe er galt når han ikke får kobla til p2p programmet sitt..og hvis han finner ut at det er du som har fiksa det blir han vel bare enda mer irritert.

Lenke til kommentar

Som sagt, kan ikke broren min mye om PC, og han hadde antakeligvis skyldt på "Fucka internett, mamma kjøp ny" elns..

Dersom jeg blokkerer hans intern IP utenom P2P proågrammer, bruker han sansynligvis Google til å søke eller noe sånt.

Jeg ser dette omtrent som min eneste mulighet.

 

GoD > GlaZe^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...