Gå til innhold

Angående CD-brenner programvare


frewrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

denne Plextoren (innmaten) er en bra brenner.

 

liker selv best WinOnCD, som er noe likt Nero.

hvis du er ny på slikt så er vel Easy CD Creator tingen.

 

har prøvd alle og har funnet ut selv at jeg syns WinOnCD er den jeg liker best. har prøvd litt Nero men har funnet ut at den oftere ødelegger CDene en WinOnCD (på samme operasjonene).

 

Easy CD Creator er vel litt overstasha nå syns jeg. har også bugg'a litt denne nye versionen med tanke på WinXP og slikt (for meg vertfall).

 

CloneCD er vel best til "backup" av spill programvare. den tar det punkt for punkt.

 

 

min mening er at du bør gå for WinOnCD for denne brenneren.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-10 18:37, frewrik skrev:

Naboen skal kjøpe seg
nå snart. Det følger ikke med noen programvare til denne brenneren (etter hva jeg har forstått), og derfor lurer jeg på hvilken software som er best til denne brenneren.



 

Valg av CD-brenner software er mye smak og behag. Personlig synes jeg Nero Burning Rom er den beste. Du kan laste den 30 dagers demo av programmet, for å se om du liker den. http://www.ahead.de

Lenke til kommentar

-> denne Plextoren (innmaten) er en bra brenner. <- ...bra brenner, er vel riktig - men det er neppe en Plextor. Kan i allefall ikke finne noe om det - derimot:

 

http://www.cdrlabs.com/review.php3?reviewi...age=Performance

 

- der den får 8 av 10 mulige, nettopp i konkurranse med bl.a. Plextor PX-W1610TA - i søketid er den best, men på lydsiden har den problemer ( mulig det er kommet en fix allerede ).

 

Jeg har LTR 12102b, og den er bedre enn Creative CD-RW 1210E ( som kosta 400,- mer ).

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2001-11-11 11:47 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...