BrukerSlettet Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Fikk meg ny pc for 3 dager siden. Lastet ned wolfenstein - enemy terrortory. Men når jeg spiller får jeg connection interrupted hele tiden. Har trådløst internett. Men der står det Signalstyrke: utmerket Noen som har hatt samme problemet og vet åssen man fikser det? Endret 22. oktober 2004 av jolleguten
Mats1988 Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har også det samme problemet med det spillet, men jeg vet heller ikke hvordan jeg fikser det. Så jeg å ville blitt glad for svar
Mats1988 Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Nei til meg er det kun det spillet ja, alle andre spill funker som lynet.
MemorY Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 hmm.. Bare no generelt først. er nyeste patch (1.02) innstalert? hva med noen innstillinger? ellers hørtes det der veldig rart ut.. BTW: har dere prøvd påå flere servere? kan hende at servern du spillte på var _litt_ dårlig..
Mats1988 Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Ja, jeg har prøvd på ganske mange servere, og ang. de derre patchene du snakket om, så tviler jeg på at jeg har de. Skal prøve å legge inn de å se hvordan det gikk, poster hvordan det gikk inn her etterpå.
BrukerSlettet Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Fungerte desverre ikke å instalere den nyeste patchen. Iallefall ikke for meg. Har vært innpå maaaange servere jeg også. Fungerer like dårlig på alle sammen.
Mats1988 Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har iallefall ikke fått noen fler sånne beskjeder etter at jeg la inn pacthen, kanskje det var det som var problemet til meg, og kanskje jolle har et annet problem? Jeg vet ikke jeg nei, men det funket til meg...enda.
Juleniss1 Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Nå er du ikke den første som har problemer med trådløst nettverk da. Ikke overraskende hvis det er den.
Gromle Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Trådløst nettvekr er ikke noe problem. Så lenge en har bra signal fungerer det utmerket til spilling.
BrukerSlettet Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Trådløst nettvekr er ikke noe problem. Så lenge en har bra signal fungerer det utmerket til spilling. Har jo et veldig godt signal.... Får vel prøve noen andre spill å se om det samme problemet skjer der også.
steffis_11 Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg har Return to Castle Wolfenstein originalt og har forlengst satt det i hylla sammen med de andre spilla jeg er ferdig med. Men her om kvelden tenkte jeg at jeg skulle laste ned Enemy Territory og teste det på internett. Men jeg har et problem: Jeg finner ikke en eneste server! Noen som vet hva som er galt...??? (Det samme skjer med Return to Castle)
steffis_11 Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg har kobler meg forresten til bredbånd via trådløst nettverk jeg óg...
BrukerSlettet Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Jeg har Return to Castle Wolfenstein originalt og har forlengst satt det i hylla sammen med de andre spilla jeg er ferdig med. Men her om kvelden tenkte jeg at jeg skulle laste ned Enemy Territory og teste det på internett.Men jeg har et problem: Jeg finner ikke en eneste server! Noen som vet hva som er galt...??? (Det samme skjer med Return to Castle) Kan være pga brannmur eller fordi du har på feil "location". Hvis du har local, må du bytte til internet.
Nighte Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 hvor langt er du fra den trådløse senderen? Ellers, det jolleguten nevnte ovenfor. Du kan også prøve the allseing eye og se om det også gir deg trøbbel. Har ikke url akkurat nå, men er bare å søke etter d.
mushi Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Er noe merkelig som skjer med ET for tiden tror jeg. har selv mistet server listen(både i 1.02 og 2.60) måtte bruke all seeing eye. kan lastes ned her: http://gamesdomain.yahoo.com/ase/register
Gromle Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Er det All seeing eye eller Gamespy som er stappfulle av spyware? En av de 2 er på 10 på topp lista over spyware verstinger.
Sigga Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Prøvd å laste ned nyeste firmware til routeren din?
steffis_11 Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Takk, mushi! For den gode linken du la til. Nå funker det å spille ET online! Jippi!
mushi Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Takk, mushi! For den gode linken du la til. Nå funker det å spille ET online! Jippi! ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå