Gå til innhold

Har et problem i wolfenstein - enemy terrortory

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk meg ny pc for 3 dager siden. Lastet ned wolfenstein - enemy terrortory.

Men når jeg spiller får jeg connection interrupted hele tiden. Har trådløst internett. Men der står det Signalstyrke: utmerket

Noen som har hatt samme problemet og vet åssen man fikser det?

Endret av jolleguten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..

Bare no generelt først. er nyeste patch (1.02) innstalert?

hva med noen innstillinger?

ellers hørtes det der veldig rart ut..

BTW: har dere prøvd påå flere servere? kan hende at servern du spillte på var _litt_ dårlig..

Skrevet

Ja, jeg har prøvd på ganske mange servere, og ang. de derre patchene du snakket om, så tviler jeg på at jeg har de. Skal prøve å legge inn de å se hvordan det gikk, poster hvordan det gikk inn her etterpå.

Skrevet

Jeg har iallefall ikke fått noen fler sånne beskjeder etter at jeg la inn pacthen, kanskje det var det som var problemet til meg, og kanskje jolle har et annet problem? Jeg vet ikke jeg nei, men det funket til meg...enda.

Skrevet
Trådløst nettvekr er ikke noe problem. Så lenge en har bra signal fungerer det utmerket til spilling.

Har jo et veldig godt signal.... Får vel prøve noen andre spill å se om det samme problemet skjer der også.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg har Return to Castle Wolfenstein originalt og har forlengst satt det i hylla sammen med de andre spilla jeg er ferdig med. Men her om kvelden tenkte jeg at jeg skulle laste ned Enemy Territory og teste det på internett.

Men jeg har et problem: Jeg finner ikke en eneste server!

Noen som vet hva som er galt...???

(Det samme skjer med Return to Castle)

Skrevet
Jeg har Return to Castle Wolfenstein originalt og har forlengst satt det i hylla sammen med de andre spilla jeg er ferdig med. Men her om kvelden tenkte jeg at jeg skulle laste ned Enemy Territory og teste det på internett.

Men jeg har et problem: Jeg finner ikke en eneste server!

Noen som vet hva som er galt...???

(Det samme skjer med Return to Castle)

Kan være pga brannmur eller fordi du har på feil "location". Hvis du har local, må du bytte til internet.

Skrevet

hvor langt er du fra den trådløse senderen? Ellers, det jolleguten nevnte ovenfor. Du kan også prøve the allseing eye og se om det også gir deg trøbbel. Har ikke url akkurat nå, men er bare å søke etter d.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...