kidden Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Nå har jeg installert win2k med service pack 4 (hadde winxp før). Men jeg har nå instalelrt Kazaa Lite K++, men det funker ikke. Hva er feil?
stigfjel Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Du må åpne de portene som Kazaa Lite K++ bruker i den innebygde brannmuren i WinXP, eller slå av brannmuren helt.
kidden Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Du må åpne de portene som Kazaa Lite K++ bruker i den innebygde brannmuren i WinXP, eller slå av brannmuren helt. Jeg tror du missforsto litt. Jeg har NÅ win2k og FØR hadde jeg winxp... Jeg har norton internet security og norton antivirus. Har win2k innebygd brannmur?
*Tronaldo* Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 W2k har ikke noe innebygd brannmur. Åssen linje sitter du på? adsl? Hvis adsl må du åpne portene K++ bruker og NATe dem til din maskin... Easy as pie!
kidden Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har Online ADSL 1024/256 med Norton Internet Security.
kidden Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 W2k har ikke noe innebygd brannmur. Åssen linje sitter du på? adsl? Hvis adsl må du åpne portene K++ bruker og NATe dem til din maskin... Easy as pie! Åssen åpner jeg de portene da?
Ozelot Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 skru av brannmuren i norton ? eller slik som jeg gjorde...fjerna alt som hadde med norotn å gjøre !
kidden Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Skal jeg skru av brannmuren i norton hver gang jeg skal bruke kazaa lite da? Nei, det blir for dumt! Finnes det ikke en lettere måte? Og forresten, å fjerne norton blir uaktuelt.
stigfjel Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Du må åpne de portene som Kazaa Lite K++ bruker i den innebygde brannmuren i WinXP, eller slå av brannmuren helt. Jeg tror du missforsto litt. Jeg har NÅ win2k og FØR hadde jeg winxp... Jeg har norton internet security og norton antivirus. Har win2k innebygd brannmur? oops. Var visst litt rask der, ja. Sorry. Svarte på en nesten identisk post et halvt minutt før jeg svarte på denne. Endret 22. oktober 2004 av stigfjel
kidden Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Nå har jeg deaktivert Norton internet security brannmuren og det funker... Men finnes det ikek en annen enklere måte?
BiA_strider Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Som de sier så må du, hvis du bruker en brannmur, åpne den porten kazaa bruker. Dette kan gjøres i routere med hardware firewall. Antar at du kan gjøre d i norton firewall også.......
zeitgeist Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 (endret) du kan si ifra til Norton IS at kazaa.exe (eller hva den heter) har fritt spillerom... Endret 22. oktober 2004 av zeitgeist
Bruun Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Du trenger ikke åpne noen porter på routeren vanligvis. Dette problemet trenger egentlig ikke ha noe med brannmur å gjøre. Mange har problemer med at Kazaa Lite ikke vil connecte, og det kan skyldes alt fra at du ikke har installert den siste versjonen, til dette med brannmur og anti-virus program. Hvis du har Kazaa lite K++ 2.4.3 så ahr du den siste "offisielle" versjonen, men det finnes mange nyere versjoner som f.eks Clean KMD 2.4.4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå