Gå til innhold

hang i doom3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har store trøbbels i doom3, det får heng hele tiden. Jeg har igrunn funnet ut når det skjer,men forstår ikke hva som er galt. Jeg har 2500+ prosessor 512 minne og et asus v9999 gforce 6800 kort. Først var det driverene, jeg erstattet da 61.77 med guru3d drivere jeg fant på guru3d 65.62 var det, da gikk det smooth. Jeg fikk så ingen problemer før jeg tastet esc i en shootout lang ute i spillet(hadde da spilt problemløst i mange dager), da fucket det seg til igjen. Det som skjer er at en starter spillet, får de første bildene (initializing menu) og ping så detter jeg bare ut. Med en ny frisk install går alt bra, til jeg trykker esc. prøver jeg å installere savegames går alt til helvete, hvorfor? Har noen hatt de samme problemene? Det virker for meg som om det er driver/savegames/skjermkortsom føkker det til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet det er mange bugs her, har du installert doom 1.1 patch?

prøv det, vis ikke kan du jo prøve og oppdatere alle drivere for hovedkor og grafikort og det som er.

(nå kan ikke jeg nå mye, men jeg håer dette kanskje hjelper noe :) )

Skrevet
vet det er mange bugs her, har du installert doom 1.1 patch?

prøv det, vis ikke kan du jo prøve og oppdatere alle drivere for hovedkor og grafikort og det som er.

(nå kan ikke jeg nå mye, men jeg håer dette kanskje hjelper noe :) )

Mener du det er mye bugs i den patchen eller bugs i Doom 3? Doom 3 har svær få bugs i alle fall enn andre spill har.

Uansett, tror kanskje en patching kan være til nytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...