henrik_s Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 hei! jeg bare lurte på; siden cs:s bruker source-motoren, er det mulig for meg å bruke de samme innstillingene i HL2 som i cs:s? selfølgelig kan jeg bruke de samme, men vil det bli sånn sirkus lik fps? å vil det være mulig å skru av r_3dsky i HL2? den spiser fps...
Potetfar Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Tviler på at det er noen her som vet det, når Half-Life 2 ikke er ute.
Bear^ Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Tror ikke du skal slå av 3D sky rendering på HL2 siden det får brettene til å se større ut enn de er. Men vent noen dager, til HL2 er kommet i klørne til folk, så kan vi ta opp diskusjonen igjen.
smetho Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Tror uansett HL2 sånn generelt vil kreve mer enn CS:S. Er nok mer detaljer, større levler, bedre texturer osv (tatt på feelingen ut av hodet mitt, finnes sikkert andre og bedre grunner, hehe). Uansett så blir det nok ikke enorm forskjell, samt interessen av et par fps mer ikke er like stor pga at gameplayet rett og slett ikke krever det slik det generelt gjør i CS (hvor man kan miste fordeler mot andre spillere)
TDK Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Source motoren i CS:S er nok litt strippet for og oppnå maksimal hastighet på internettspillingen... Så HL2 er nok litt mer krevende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå