Gå til innhold

Nytt U2-album - noen som gleder seg, eller..!?

zZzZz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestilt How To Dismantle An Atomic Bomb, klarer nesten ikke vente..

Men på cdon.no fant jeg tre forskjellige versjoner:

How To Dismantle An Atomic Bomb (149,-)

How To Dismantle An Atomic Bomb (CD+DVD) (169,-)

How To Dismantle An Atomic Bomb /box (249,-)

Jeg har selvsagt bestilt den dyreste :p , men hva er egentlig /boc for.no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dere har vel hørt den første singelen "vertigo" ? ser ut som de legger seg på en litt røffere stil en det forrige albumet, litt mer god gammel U2.

Jeg skal ivertfall på U2 konsert neste sommer, de kommer kanskje til norge og.

Skrevet

Personlig mista jeg troen på U2 på begynnelsen av 90 tallet, men det hadde jo vært moro å bli overrasket :)

Synd det er så lite igjen av stemmen til Bono.

Skrevet

Blir det konsert i Oslo drar jeg og ser på den, men jeg synes egentlig de har tapt seg litt på de siste albumene. Heldigvis har de mange "gamle"slagere de forhåpentligvis kommer til å spille :) (hvis de kommer).

Skrevet
Blir det konsert i Oslo drar jeg og ser på den, men jeg synes egentlig de har tapt seg litt på de siste albumene. Heldigvis har de mange "gamle"slagere de forhåpentligvis kommer til å spille :) (hvis de kommer).

Åja, så hvis de eventuelt kommer, vil det ikke bare bli låter fra den nye skiva?

Skrevet

Det vet jeg ikke noe om, men på de fleste konserter jeg har vært på spiller bandene nesten alltid gamle hits, fordi de vet at det er noe publikum vil ha. Men antakeligvis blir det vel mest fra den nye plata.

Skrevet
... de kommer kanskje til norge og.

De kommer faktisk til Tromsø!!! (Mandela-konserten) :dribble:

Er jo ikke slått fast hvem som kommer enda.

Har litt inside info og den sier at tidspunktet for når konserten skal være er avhengig av når U2 starter turneen sin, Mandela konserten vil bli lagt til før turneen dems.

• 5 uker senere...
Skrevet
... de kommer kanskje til norge og.

De kommer faktisk til Tromsø!!! (Mandela-konserten) :dribble:

Er jo ikke slått fast hvem som kommer enda.

Har litt inside info og den sier at tidspunktet for når konserten skal være er avhengig av når U2 starter turneen sin, Mandela konserten vil bli lagt til før turneen dems.

Inside info? Hvorfra da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...