Gå til innhold

haha se sen VILLE prisen !


ds.nitram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det værste er vel at jeg opplyste de om den prisen for 1 og halv uke side. Ikke var de hjelpsom heller på supporten, viste ingenting, for hvert spørsmål jeg stilte så tok det 2-3 min før jeg fikk svar. (Livechat)

Skrevet (endret)
Er nok ikke bare du som skal ha "support" :p de har endel å gjøre.

Sant nok men når du har en sånn "support" chat med de så skal de jo prate med deg, og ikke 50 andre. Det står jo at man blir satt på vent til en kundebehandler er "LEDIG". Tenk på det du.

 

Latterlig at man skal måtte poste noe slikt i HW forumet for at noe skal skje.

Endret av Ravenlord
Skrevet
Er nok ikke bare du som skal ha "support" :p de har endel å gjøre.

Sant nok men når du har en sånn "support" chat med de så skal de jo prate med deg, og ikke 50 andre. Det står jo at man blir satt på vent til en kundebehandler er "LEDIG". Tenk på det du.

 

Latterlig at man skal måtte poste noe slikt i HW forumet for at noe skal skje.

Det vil jo være ganske elementær å forstå at de ikke kan anstette nok folk til å ha direkte kommunikasjon med alle sammtidig. Denne funksjonen er nok tiltenkt å gi en raskere respons en mail basert.

Skrevet
1 : Det står jo at man blir satt på vent til en kundebehandler er "LEDIG". Tenk på det du.

 

2: Latterlig at man skal måtte poste noe slikt i HW forumet for at noe skal skje.

1: tja... men så er det akurat det med teori og praksis i den virkelige verden. Mange som uttaler seg på dette forumet (jeg sier mange, ikke alle) har ikke jobbet som supportmedarbeider selv, og har ikke snøring på hva de snakker om. Som regel er det bare sutter, og lite konstruktivt også.

 

2: forsåvidt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...