ds.nitram Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 sjekk prisen dette gf4600 kortet 3 089,- http://www.mamoz.no/produkt/V8460Ultra%2FD...+V8460Ultr.html
arnekn Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 >Varenr: V8460Ultra/DT-DEMO Det er til og med en DEMO versjon :!: (kanskje den er brukt av en kjendis??)
Thombr86 Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 VR Glasses Connector : For connecting with ASUS VR Spectacle Sikkert det som drar opp prisen
pertm Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Oj den var høy ja. *Tar å legger mitt brukte gf4600 ut på qxl for 1500*
Ravenlord Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Det værste er vel at jeg opplyste de om den prisen for 1 og halv uke side. Ikke var de hjelpsom heller på supporten, viste ingenting, for hvert spørsmål jeg stilte så tok det 2-3 min før jeg fikk svar. (Livechat)
IwwY^^ Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Er nok ikke bare du som skal ha "support" de har endel å gjøre.
Samcki Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Selfølgelig er det feil pris Tipper det er en leverandør som har overpriset.
rvenes Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Adblock Microsoft VBScript runtime error '800a000d' Type mismatch: 'tempTabell' /mamozv3/moduler/vare.asp, line 32
Ravenlord Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Er nok ikke bare du som skal ha "support" de har endel å gjøre. Sant nok men når du har en sånn "support" chat med de så skal de jo prate med deg, og ikke 50 andre. Det står jo at man blir satt på vent til en kundebehandler er "LEDIG". Tenk på det du. Latterlig at man skal måtte poste noe slikt i HW forumet for at noe skal skje. Endret 21. oktober 2004 av Ravenlord
Folo Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Er nok ikke bare du som skal ha "support" de har endel å gjøre. Sant nok men når du har en sånn "support" chat med de så skal de jo prate med deg, og ikke 50 andre. Det står jo at man blir satt på vent til en kundebehandler er "LEDIG". Tenk på det du. Latterlig at man skal måtte poste noe slikt i HW forumet for at noe skal skje. Det vil jo være ganske elementær å forstå at de ikke kan anstette nok folk til å ha direkte kommunikasjon med alle sammtidig. Denne funksjonen er nok tiltenkt å gi en raskere respons en mail basert.
JKJK Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 1 : Det står jo at man blir satt på vent til en kundebehandler er "LEDIG". Tenk på det du. 2: Latterlig at man skal måtte poste noe slikt i HW forumet for at noe skal skje. 1: tja... men så er det akurat det med teori og praksis i den virkelige verden. Mange som uttaler seg på dette forumet (jeg sier mange, ikke alle) har ikke jobbet som supportmedarbeider selv, og har ikke snøring på hva de snakker om. Som regel er det bare sutter, og lite konstruktivt også. 2: forsåvidt enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå