Gå til innhold

Med 5 megapiksler under lokket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å fy fader!!!!

Det er jo sykt hvor mye de holder teknologien tilbake :realmad:

Det der ser og hører jo helt...

...Fantastisk ut! :w00t:

Edit: Skrivefeil

Endret av The_Fire
Skrevet

7000 er latterlig dyrt når det ikke er zoom en gang! Man får jo digitalkameraer til under 2000 kr. som tar minst like gode bilder som den der.

Skrevet
Kan man knipse bilder til familiealbumet i 5 megapiksler med mobiltelefonen, skal man være passe kresen før man velger å drasse med seg et helt digitalkamera.

Bildekvalitet måles jo ikke i megapixler da. Tviler på at mobiltelefonene utkonkurrerer kameraene med det første, selv om utviklingen er hyggelig.

Skrevet

Dr3ad: hvis denne har bluetooth, så er den verdt pengene mer enn S700i, selv om denne er dyr, hvilken ville du ha valgt? SonyEricsson med 5 megapiksler, eller samsung med 5 megapiksler?

jeg ville ha valgt samsung!

Skrevet (endret)

Jeg tror at mobiltelefoner med kamera danker ut digitalkameraene etter hvert. Det er fordi at man både tar med seg mobilen med det innebygde kameraet, for da slipper man å ta med seg to ting. :thumbup:

Endret av robot
Skrevet
Dr3ad: hvis denne har bluetooth, så er den verdt pengene mer enn S700i, selv om denne er dyr, hvilken ville du ha valgt? SonyEricsson med 5 megapiksler, eller samsung med 5 megapiksler?

jeg ville ha valgt samsung!

Jeg snakka ikke om den var verdt pengene eller ikke, les hva jeg skriver.

Hvorfor samsung? Har du sett og prøvd 5-megapikseltelefonen fra SE?

Jeg tror ikke det, men det er jo ditt valg fordi..

Det jeg ville gjort, er først å sammenlikne kameraene. Av megapiksel-telefonene(1-1,3) vi har i Norge i dag, er SE i en klasse for seg selv med s700i. Derfor skal det bli artig å se hva de klarer i fremtiden..

• Opprett ny...