asad Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Satser på at det er 11 november.Countdown til Halo 2 hvordan lager du sånne? Folk har slutta å prøve å finne ut av ting selv. Lenge leve scriptkidsa! Ja, derfor kommer de innom et FORUM.
Black&White Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Passer kanskje ikke helt å si dette, men all PR er god PR. Spillet får jo sykt mye oppmerksomhet pga av dette. Muligens litt drøyt, men er det hele bare et PR stunt? Nah! Selvfølgelig er det ikke det "What was i thinking"
Sjefern Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Passer kanskje ikke helt å si dette, men all PR er god PR. Spillet får jo sykt mye oppmerksomhet pga av dette. Muligens litt drøyt, men er det hele bare et PR stunt? Nah! Selvfølgelig er det ikke det "What was i thinking" Det der var slettes ingen dårlig idè. Tror faktisk de kan tjene mere på denne "lekkasjen" enn de taper. Spesielt siden dette er et konsoll-spill. Som sagt tidligere er det ufattelig få av konsoll-brukerne som har chippet maskinen sin.
Mr.Devil Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Noe som også er sagt tidliger er at du ikke trenger chip for å spille brente spill, så hvis allmenheten visste det så ville nok rockstar kanskje tapt mer. Tviler egentlig på at det var et pr stunt, de hadde nok publisitet fra før av.
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg lagde en liten countdown er ikke den feil ? det kommer jo ut den 29nde ?
Stig_W Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 (endret) spillprodusentene burde kanskje vurdere å sette ned prisene med et par hundre kroner før de begynner å sutre Spillprodusentene har ingenting med prisene på spill å gjøre i det hele tatt, det er utgiverene som bestemmer det meste der. For hvert spill som blir solgt er det ikke mer enn 10-70 kr pr spill som går til de som har laget spillet. Resten går til utgivere og andre mellomledd. Når det da koster omlag 10 000 000 $ å lage et spill som San Andreas tror jeg at du kan se at de må selge endel før de har tjent inn det spillet har kostet. Endret 25. oktober 2004 av Stig_W
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Noe som også er sagt tidliger er at du ikke trenger chip for å spille brente spill, så hvis allmenheten visste det så ville nok rockstar kanskje tapt mer. Tviler egentlig på at det var et pr stunt, de hadde nok publisitet fra før av. trenger ikke chip for å spille brente spill? wtf?
Mr.Devil Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Nei, man trenger ikke det. Finnes flere muligheter, blant annet swap disk.
Dʋgɢtung Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg lagde en liten countdown er ikke den feil ? det kommer jo ut den 29nde ? Ja, den er faktisk feil. Reagerte på det selv, og når jeg kikket på kildekoden står det; setcountdown(2004,10,28) Jaja, alle kan gjøre feil
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Nei, man trenger ikke det. Finnes flere muligheter, blant annet swap disk. jaa, det visste jeg faktisk... men man trenger vel et slags hjelpemiddel, er vel ikke bare å sette inn den brente plata og spille...
Mr.Devil Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Swap disken e jo hjelpemiddelet da. Så trenger du bare noe å dra ut dvd-spilleren med(slid tool).
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 ja, sorry for dårlig formulering, mente at man trenger vel enten chip, swapdisk eller lignende for å få det til å virke.
ttt Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 runda spillet akk nå. Helt greit. så fort? kor lang tid brukte du på det da?
Rippey Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Lastet ned spillet for et par dager siden, men får det faen ikke til å funke i noen ps2 emulatorer. :/
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 runda spillet akk nå. Helt greit. Rundet som i hidden packages, extra missions osv? Å bare gjøre hovedoppgavene er litt tamt.
Motig Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Synes egentlig Rockstar fortjente dette litt. Den politikken de fører med å bare utgi på PS2 er helt bak mål. Jeg har Xbox, og jeg vil selvsagt spille San Andreas, dermed blir det masse ekstrautgifter for å få tak i en PS2.
asad Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 runda spillet akk nå. Helt greit. så fort? kor lang tid brukte du på det da? Jeg bare kødda Har gleda meg til det så lenge. SKal vente til jeg er ferdig med examene, så kjøpe det og spille til 10- januar heheh
Musty Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 syntes det er mye bedre at de konsentrerer seg om å lage spillet til ps2 først, for så å konvertere det til xbox siden. Ellers måtte vel alle ha ventet til sommern igjen, og det er det vel ingen som vil. Dessuten er det ingen som tvinger deg til å kjøpe en ps2, selv om ikke spillet kommer på xbox før om lenge. Hvis du ikke vil spille på ps2 så får du pinadø vente, og jeg syntes ikke det blir helt rett at jeg skal vente mer fordi DU vil spille det på xbox..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå