Gå til innhold

Spillverket.no: Tusen Takk Gamer.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil bare si takk. Takk for at dere har en side du kan gå in på hvis du har lite screens eller info om et spill.Dere har hjulpet meg til å velge riktig spill mang en gang :!: Og dere får alltid den nyeste infoen om spillene. Så står det ikke noe nytt om f.eks. "Gta San Andreas" her så vet jeg at det ikke har kommet noe ny info :D Og forumet hjelper virkelig en mann i nød :cool: . Så takk! Håper alldri denne siden blir borte :love:

Jeg er uenig. :D

Lenke til kommentar
Jeg vil bare si takk. Takk for at dere har en side du kan gå in på hvis du har lite screens eller info om et spill.Dere har hjulpet meg til å velge riktig spill mang en gang :!: Og dere får alltid den nyeste infoen om spillene. Så står det ikke noe nytt om f.eks. "Gta San Andreas" her så vet jeg at det ikke har kommet noe ny info :D Og forumet hjelper virkelig en mann i nød :cool: . Så takk! Håper alldri denne siden blir borte :love:

Jeg er uenig. :D

Vi blir veldige glade for å høre ros, men vel så kjempeglade for å høre konstruktiv kritikk. Hva kan vi gjøre bedre for å tilfredstille deg som leser? :-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

var tidligere medlem av en side som het spillarena, mesteparten vet sikkert hvilken det var, men den er jo nedlagt nå. etter det beveget jeg meg over til spillegal. nå har jeg vært medlem på sg en stund og funnet ut at det er folk det ikke går an å diskutere med der, så nå er jeg ganske lei av spillegal. men nå lurte jeg på hvor ellers jeg kunne vært aktiv, og fikk høre av potetfar at gamer visstnok skulle være bra... så bye bye spillegal

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tusen takk for enda mer ros siden jeg svarte i denne tråden sist! Jeg vil benytte anledningen til å ønske samtlige av våre trofaste og gode lesere en riktig god jul og et fortreffelig nytt år.

 

Jeg reiser på juleferie lille julaften, og blir helt fri for både Internett og PC frem til 3. januar. Men Gamer.no dør ikke henn i romjulen selv om sjefen stikker av. Vi har flere spennende saker på gang i romjulen, blant annet et intervju med utviklerne av Hearts of Iron 2, en stor artikkel hvor vi kårer årets beste og verste utgivelser og hendelser i spillbransjen, anmeldelser vi ikke rakk å skrive før juleferien og naturligvis vil vi også holde dere informert om viktige nyheter. Og glem ikke julekalenderen vår, det er fortsatt to fete luker igjen! :-)

 

Og i 2005 har vi naturligvis en hel haug med nye spennende planer for Gamer.no. Gled eder! :-)

Lenke til kommentar

Gamer.no står fram som den største informasjonsiden for spill i Norge. Og det på en svært overbevisende og proffesjonell måte. Dere har klart å involvere lesere til å ta del i utviklingen av siden, implementert nye funskjoner samt klart å samle en gruppe målbevisste (men likevel rettferdige) moderatorer til å stramme inn løkken rundt oss vanlige dødelige. Jeg får fortsatt mareritt av Psilocybe! :p

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...