Gå til innhold

Beste og enkleste bilderedigeringsprogram?


Anbefalte innlegg

Jeg har er en relativt fersk digtialbildetaker - nå er jeg på utkik etter et godt og enkelt bilderedigeringsprogram for en nybegynner.

 

Jeg har til nå brukt Photoshop til å redigere bilder, og selv om jeg ser at det er veldig mange kraftfulle muligheter med dette programmet (med layers og alle muligheter og vanskligheter det fører med seg), synes jeg det blir litt overkill. Jeg ønsker å forandre størresle på bilder, retusjere kviser, klippe ut et objekt og lime det inn et annet sted, ol. Det er ikke aktuelt å lage kunstneriske bilder med redigeringsprogrammet - det overlater jeg til fotograf og motiv...

 

Er Photoshop det eneste saliggjørende eller bør jeg satse på noe enklere og mer brukervennlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips!

Jeg har allerede mottatt Elements i posten. Dessverre er det versjon 2.0 - noen som vet om det er et stort tap i forhold til 3.0? Min erfaring er at 8 av 10 oppdateringer kun er kosmetisk og økonomisk begrunnet. Håper ikke 3.0 er en av de to som har fått viktige oppdateringer...

Lenke til kommentar
Takk for tips!

Jeg har allerede mottatt Elements i posten. Dessverre er det versjon 2.0 - noen som vet om det er et stort tap i forhold til 3.0? Min erfaring er at 8 av 10 oppdateringer kun er kosmetisk og økonomisk begrunnet. Håper ikke 3.0 er en av de to som har fått viktige oppdateringer...

Når Adobe oppdatere sin program er det som gjerne kommet endel kjekke

funksjoner. Det er forøvrig bra å se på Adobe sin sider etter forskjellene,

og ja, de er der..

Lenke til kommentar
Ja, jeg registerer at jeg var litt kjapp og kanskje gjorde noe dumt ved å skaffe meg denne "gamle" versjonen :(

 

Jeg klarer ikke å finne noe på Adobes hjemmesider, men vet noen om det er mulig å oppgradere til 3.0?

Er nok ikkje mulig å oppdatere... ville rett å slett returnert den du har fått,

du har jo 14.dager returrett om angreskjema er med, hvis ikke er det 3 måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...