Ody Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Er man alltid nødt til å formatere harddiskene før man kan bruke dem?
Wipeout Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Regner med det, ja. Og et lite tips: Lag en bedre topic ellers så er jeg redd for at tråden blir stengt
.V. Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hvis de ikke er formatert fra fabrikk(noe som jeg aldri har sett, bare hørt om) så må du det ja. Tar max 5min så skulle vel ikke være noe problem?
Admin'c Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hvis de ikke er formatert fra fabrikk(noe som jeg aldri har sett, bare hørt om) så må du det ja. Tar max 5min så skulle vel ikke være noe problem? Grundig formatering er lurt iallefall første gang du skal bruke en ny partisjon og det tar for laaang tid
inSain Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hvis de ikke er formatert fra fabrikk(noe som jeg aldri har sett, bare hørt om) så må du det ja. Tar max 5min så skulle vel ikke være noe problem? Grundig formatering er lurt iallefall første gang du skal bruke en ny partisjon og det tar for laaang tid hvorfor er det vikti å ta grundi første gangen egentli? ser ikke logikken i det. Har aldri gjort det selv, og aldri hatt problemer med akuratt det.
Typhon Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hvis de ikke er formatert fra fabrikk(noe som jeg aldri har sett, bare hørt om) så må du det ja. Tar max 5min så skulle vel ikke være noe problem? Grundig formatering er lurt iallefall første gang du skal bruke en ny partisjon og det tar for laaang tid hvorfor er det vikti å ta grundi første gangen egentli? ser ikke logikken i det. Har aldri gjort det selv, og aldri hatt problemer med akuratt det. Enig der. "grundig" formatering bare sjekker diskoverflaten, ikke no mer
Windoge Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Emnefeltet skal beskrive problemet så godt som over hode mulig. Stenges p.g.a dårlig emnefelt.
Anbefalte innlegg